eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramisci/Graficy - SzczecinProgramisci/Graficy - Szczecin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!moderators!
    not-for-mail
    From: "Alano" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Programisci/Graficy - Szczecin
    Date: Wed, 18 Dec 2002 16:39:46 +0200 (CEST)
    Organization: TORMAN
    Lines: 198
    Approved: r...@p...com.pl
    Message-ID: <atq2aj$i0$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: net2-13.telkab.pl
    Return-Path: <m...@s...atcom.net.pl>
    Delivered-To: r...@p...com.pl
    X-Path: not-for-mail
    X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
    X-Post-Date: Wed, 18 Dec 2002 15:56:24 +0100
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Status:
    X-UID: 1
    X-Moderator: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+1 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:32014
    [ ukryj nagłówki ]

    -Lead Game Programmer
    -Senior Game Programmer
    -Entry Game Programmer
    -Game Designer
    -2D Artist
    -Landscape Creator
    -Artist/3D Modeller
    -Animator 3D


    ----------------------------------------------------
    -----------
    Lead Game Programmer
    Wymagania:

    5 lub wiecej lat profesjonalnego doswiadczenia w programowaniu,
    szczegolowa znajomosc C/C++,
    dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
    wysokiego poziomu,
    szczegolowa znajomosc assemblera 80x86,
    znajomosc API Win32,
    doswiadczenie w pisaniu oprogramowania na przynajmniej jeden system
    operacyjny poza Windows,
    doswiadczenie w planowaniu i kierowaniu zespolem programistow przez
    wszystkie etapy projektu,
    umiejetnosc stworzenia i utrzymywania harmonogramu projektu (task
    schedule),
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    zamilowanie do grania w gry i programowania,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.

    Plusy:

    znajomosc API DirectX,
    doswiadczenie w tworzeniu gier na Win95 lub konsole,
    doswiadczenie w tworzeniu aplikacji 3d,
    dobra znajomosc matematyki.


    ----------------------------------------------------
    -----------
    Senior Game Programmer
    Wymagania:

    5 lub wiecej lat profesjonalnego lub hobbystycznego (np. demo scena)
    doswiadczenia w programowaniu,
    dobra znajomosc C/C++,
    znajomosc assemblera 80x86,
    znajomosc API Win32,
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami, grafikami oraz innymi
    programistami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    zamilowanie do grania w gry i programowania,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.

    Plusy:
    dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
    wysokiego poziomu,
    znajomosc API DirectX,
    doswiadczenie w kierowaniu zespolem programistow,
    doswiadczenie w tworzeniu gier na Win95 lub konsole,
    doswiadczenie w tworzeniu aplikacji 3d,
    dobra znajomosc matematyki.


    ----------------------------------------------------
    -----------
    Entry Game Programmer
    Wymagania:

    znajomosc C/C++,
    znajomosc API Win32,
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami, grafikami oraz innymi
    programistami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    zamilowanie do grania w gry i programowania,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.

    Plusy:
    dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
    wysokiego poziomu,
    dobra znajomosc assemblera 80x86,
    znajomosc API DirectX,
    dobra znajomosc matematyki.


    ----------------------------------------------------
    -----------
    Game Designer

    Wymagania:
    min. 5 letnie doswiadczenia z grami komputerowymi (niekoniecznie na
    platforme PC - ZX spektrum, atari, amiga, commodore itd),
    zamilowanie do grania w gry, przede wszystkim komputerowe
    min. 5 letnie doswiadczenie w uzytkowaniu/poslugiwaniu sie systemami
    operacyjnymi z rodziny Win9x i/lub WinNT,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    wiedza/doswiadczenia z zakresu ustalania regul gier i balansowaniu
    rozgrywki,
    conajmniej jedna z tych cech jest wymagana:
    wiedza i/lub doswiadczenie w programowaniu przy uzyciu dowolnego
    jezyka programowania wysokiego poziomu
    zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem/wiedza teoretyczna
    umiejetnosc pracy w zespole z grafikami, programistami i byc moze innymi

    projektantami,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.
    gorna granica wieku: 28 lat


    Plusy:
    znajomosc teoretycznych podstaw projektowania interfejsow do
    gier/aplikacji/stron WWW (ergonomia, kompozycja itp),
    znajomosc HTML'a i PHP



    ----------------------------------------------------
    -----------
    2D Artist (wylacznie praca full-time on-site)


    Wymagania:
    duze doswiadczenie w tworzeniu grafiki 2D,
    podstawowa wiedza plastyczna,
    bardzo dobra znajomosc Photoshopa,
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.



    ----------------------------------------------------
    -----------
    Landscape Creator - 2D Artist (wylacznie praca full-time on-site)


    Wymagania:
    duze doswiadczenie w tworzeniu grafiki 2D,
    podstawowa wiedza plastyczna,
    dobra znajomosc Photoshopa,
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.



    ----------------------------------------------------
    -----------
    Artist/3D Modeller (preferowana praca full-time on-site)


    Wymagania:
    doskonala znajomosc 3D Studio Max,
    umiejetnosc tworzenia modeli niskopoligonowych na uzytek gier i\lub
    wysoko poligonowych na uzytek animacji,
    zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem, umiejetnosc samodzielnego
    tworzenia tekstur,
    umiejętnosci w zakresie mapowania tekstur, kompozycji sceny,
    oswietlenia,
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.



    ----------------------------------------------------
    -----------
    Animator 3D (preferowana praca full-time on-site)


    Wymagania:
    doskonala znajomosc 3D Studio Max,
    duze umiejetnosci w zakresie animacji kluczowanej,
    umiejetnosci w zakresie modelowania, kompozycji sceny, oswietlenia,
    zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem
    umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
    dobra znajmosc jezyka angielskiego,
    gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
    konieczne.

    Plusy:

    dobra znajomosc character studio, umiejetnosc prawidlowego/naturalnego
    animowania postaci,
    umiejetnosc animowania za pomoca skryptow,
    umiejetnosc animowania z wykorzystaniem dynamiki.



    Oczekujac odpowiedzi pozostaje z powazaniem
    InterActive Vision Mind Beacon

    A member of the IAV Group
    ul. Jagiellonska 67, 70-328 Szczecin
    Tel +48 91 814 38 11, Fax +48 91 814 38 01
    e-mail: g...@i...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1