PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalne szablony stron www

  • 1. Data: 2009-06-03 07:37:09
    Temat: Profesjonalne szablony stron www
    Od: k...@g...com

    Witam,
    Zajmuję się projektowaniem szablonów stron www. W przeciwieństwie do
    ludzi zamieszczających tutaj ogłoszenia nie jestem amatorem i zajmuję
    się tym na co dzień - posiadam prawie 5 letnie doświadczenie. Moje
    prace cechuje profesjonalizm, estetyka i zgodność z najnowszymi
    standardami sieciowymi. Jestem otwarty na wszelkie propozycje (w
    szczególności cenowe).

    W mojej ofercie znajdą Państwo min. :

    * Profesjonalne szablony stron www. Oferta podstawowa obejmuje stronę
    główną + 5 podstron. Istnieje możliwość rozbudowy (za dopłatą) o
    dodatkowe podstrony, wykonanie loga firmy, a także sieciowej kampanii
    reklamowej w postaci bannerów, buttonów (także animowanych w
    technologii flash).
    * Retusz zdjęć. Korekcja barw, usuwanie niedoskonałości zarówno
    zdjęcia (zagięcia, poprawa jakości zeskanowanego zdjęcia), jak i ludzi
    (usuwanie niedoskonałości twarzy np. piegów, wysmuklanie twarzy,
    odchudzanie, powiększanie itp.).
    * Materiały przeznaczone do druku (logotypy, ulotki, papiery firmowe,
    foldery reklamowe, bannery itp.).
    * Szablony allegro, strony "o mnie". W cenę wliczone jest
    przygotowanie projektu w formie graficznej, następnie pocięcie go i
    zakodowanie.

    Kontakt ze mną:

    * kwusher[at]op.pl (w miejscu at proszę wstawić "@".)
    * GG: 4531685