PracaGrupypl.praca.szukana › Praca w domu

  • 1. Data: 2009-06-02 10:24:14
    Temat: Praca w domu
    Od: s...@g...com

    Witam, mam do zaoferowania pracę przy obsłudze poczty e-mail. Wymagana
    jest znajomość obsługi poczty e-mail, podstawy obsługi edytorów
    tekstowych (najlepiej Microsoft Word) oraz stały dostęp do komputera z
    Internetem. Praca bardzo łatwa bez wychodzenia z domu. Zarobki będą
    zależeć wyłącznie od Ciebie. Ty decydujesz ile czasu w tygodniu
    poświęcisz na prace i tym samym ile zarobisz. Wszystkich
    zainteresowanych proszę o kontakt na mój adres e-mail:
    s...@g...com. Odpowiem na wszystkie pytania.