PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawa autorskie

  • 31. Data: 2008-03-08 01:31:52
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 5 Mar 2008 18:41:45 +0100, "karol." <k...@c...tam> wrote:

    >niby dlaczego?

    Dlatego, że to co zlecił było jego obowiązkami.

    >uprośćmy, sekretarce zatrudnionej na umowę o pracę (parzenie herbaty,
    >telefony i takie tam) pracodawca karze pospawać instalację (nie dając jej
    >projektu), sekretarka bierze ołówek, projektuje instalację, następnie łapie
    >palnik, rury z magazynu i spawa:O)
    >
    >czy za nakazywanie pracownikom wykonywania prac niezgodnych ze stosunkiem
    >pracy jest legalne i nie podlega pod jakiś paragraf z KP? i czy sekretarka
    >nie może dochodzić odszkodowania za mobbing, molestowanie seksualne i coś
    >tam?

    Powinieneś pozwać swoją szkołę o odszkodowanie....

    >i czy to jej dzieło (projekt) sporządzony niezgodnie ze stosunkiem pracy też
    >jest własnością pracodawcy?

    Czy Twoi znajomi wiedzą, że jesteś półgłókiem?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 32. Data: 2008-03-08 19:37:00
    Od: "karol." <k...@c...tam>

    > Dlatego, że to co zlecił było jego obowiązkami.

    skoro zlecił coś czego nie obejmuje umowa o pracę i/lub regulamin podpisany
    przez pracownika, to nienależy to do obowiazków pracownika!
    coś nie tak u ciebie z logiką?

    > Czy Twoi znajomi wiedzą, że jesteś półgłókiem?

    no tak, każdy kretyn jak mu zabraknie argumentów to zaczyna walić gównem.

  • 33. Data: 2008-03-09 20:53:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 8 Mar 2008 20:37:00 +0100, "karol." <k...@c...tam> wrote:

    >skoro zlecił coś czego nie obejmuje umowa o pracę i/lub regulamin podpisany
    >przez pracownika, to nienależy to do obowiazków pracownika!
    >coś nie tak u ciebie z logiką?

    Powtórzę, pozwij swoja szkołę o odszkodowanie.

    >no tak, każdy kretyn jak mu zabraknie argumentów to zaczyna walić gównem.

    To tylko pytanie tak samo skonstruowane, jak Twoje. Zaiste, widać, że
    powinieneś szkołę swą pozwać, bo mysleć nie nauczyła Cię.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 34. Data: 2008-03-09 22:03:56
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    karol. <k...@c...tam> wrote:

    > upro??my, sekretarce zatrudnionej na umow? o prac? (parzenie herbaty,
    > telefony i takie tam) pracodawca karze pospawa? instalacj? (nie daj?c jej

    No jak on ja kaRZe, to juz raczej mu ona nic nie zrobi :))
    Nie tylko olowkiem!

    Proponuje zapoznac sie ze znaczeniem slow i dopiero potem ich uzywac.

    Fr