PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier - Trojmiasto

  • 1. Data: 2002-03-14 20:30:30
    Temat: Inżynier - Trojmiasto
    Od: "Michał Świątek" <m...@k...gdansk.pl>

    Witam
    Ukończyłem Politechnikę Gdańską, wydział mechaniczny - projektowanie maszyn
    oraz Technikum Samochodowe w Gdańsku.
    Odbyłem kurs diagnostyki samochodowej, posiadam rozległą wiedzę dot. rynku
    samochodowego i budowy pojazdów samochodowych.
    Odbyłem służbę wojskową będąc odpowiedzialnym za skomplikowane pojazdy
    wojskowe i dowodząc plutonem żołnierzy.
    Dysponuję umiejętnościami projaktowania maszyn - rysunek techniczny,
    AutoCad, wykorzystanie norm w projektach i nie tylko ;-)
    Znam bardzo dobrze język rosyjski, średnio angielski, oraz podstawy
    niemieckiego.
    Posiadam prawo jazdy
    Szukam pracy w okolicy Trójmiasta.
    CV i list motywacyjny na życzenie