PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach

  • 31. Data: 2009-10-01 11:59:07
    Temat: Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:xyz3de6007en.1no1l7o74w5po.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Awaria, to zdarzenie nagłe, nie przewidziane. A z tego co piszesz wynikać
    > by mogło że to "awaria planowana" ;)
    > Bo skoro wiadomo na 1,5-2 godziny przed "awarią" że ona wystąpi to troszkę
    > nie teges :)
    E, niekoniecznie. Awaria już jest, okazało się że ma rozleglejszy zasięg niż
    się wydawało, jesteś potrzebny ale masz godzinę na obiad (np. bo coś tam
    dowiozą) i do roboty z powrotem.

    > Ad godziny przekazania mi informacji ... wówczas pozostaje na terenie
    > zakładu pracy i jestem gotowy do świadczenia pracy w godzinach
    > nadliczbowych - czekam na dyspozycję pracodawcy :)
    W czasie 16-17 nie jesteś gotów do świadczenia pracy. Gotów będziesz od 17.

    > Przecież nie wyjdę za bramę, by wsiąść do samochodu i po chwili z niego
    > wysiąść i wrócić do zakładu pracy "na awarię" ;)
    A co zrobisz?

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-10-02 08:55:56
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 13:59:07 +0200, Jotte napisał(a):

    > W czasie 16-17 nie jesteś gotów do świadczenia pracy. Gotów będziesz od 17.

    > A co zrobisz?

    Nie wychodzę ze składu pracy i nie podpisuję listy obecności (ewidencji
    czasu pracy) że "wyszedłem".

  • 33. Data: 2009-10-02 13:18:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op4q406ronzv.1d0fxmmskq8ga$.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Nie wychodzę ze składu pracy i nie podpisuję listy obecności (ewidencji
    > czasu pracy) że "wyszedłem".
    Jak ci pozwolą nie wychodzić to tak możesz. W niczym to jednak nie zmienia
    faktu, że w ciągu tej godziny nie pozostajesz w dyspozycji pracodawcy ani w
    gotowości do świadczenia pracy w rozumieniu prawa pracy. I nadgodzinki nie
    będzie, a listę i tak podpiszesz.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-10-10 20:32:00
    Od: "gosmo" <d...@f...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:h9o21c$1jd$1@inews.gazeta.pl...
    > na tej czy innej grupie czytałem, że dobrą wymówką jest powiedzenie, że
    > właśnie jesteś nitrzeźwy bo opijałeś sukces kolegi, parapetówę, czy
    > pępkowe..

    Tia, rzecz w tym, że prawie wszystko co robię w pracy mogę zrobić zdalnie
    przez internet, więc to nie przejdzie, a w szczególności, gdy widać statusik
    "dostępny" na IMach.

  • 35. Data: 2009-10-11 16:18:58
    Od: Ktooooś <n...@t...pl>

    A nie o ten artykuł wam chodzi ?