-
1. Data: 2007-06-11 11:28:02
Temat: Pracownik supportu / Kraków
Od: "Ganymede Technologies s.c." <r...@g...eu>
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online poszukuje:
PRACOWNIKA DO OBSŁUGI SUPPORTU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie
kontaktu z klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na
korespondencję elektroniczną, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu
bieżących problemów, przygotowywanie pism i newsów dla prasy oraz
nadzorowanie społeczności internetowej graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i
redagowania w nimtekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka
hiszpańskiego;
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby
które ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii;
- komunikatywność;
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera;
- biegłe poruszanie się w Internecie;
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych
społeczności internetowych.
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod
uwage!
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: o...@g...eu