-
1. Data: 2007-01-17 20:28:40
Temat: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT170107
Od: "albedo039" <m...@v...pl>
W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie
firma Sp. Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
stanowisko:
Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist /
Ref-IT170107
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
- Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
- Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doswiadczenie w administrowaniu sieci komputerowej,
oNetwork Protocols/Standards TCP/IP protocols,SNMP
- Help desk (oprogramowanie Microsoft),
oBardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.
- Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
(Windows,Linux,Unix,Novell)
oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
oDatabase: MS SQL 2000
oLotus Notes
oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL
- Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
sieciowych doswiadczenie
we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na
stres, elastyczność
(praca w systemie dziennym 5x8hr),
- Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.
Dodatkowym atutem bedzie:
-Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
systemow antywirusowych,
zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.
- Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.
Obowiązki:
oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
klientów,
łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami
serwisowymi,
oRejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup
problemowych,
oMonitorowanie systemów informatycznych.
Kandydatom oferujemy:
oatrakcyjne wynagrodzenie,
opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
oumowę o pracę i pakiet socjalny,
Forma kontaktu:
Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
j.angielskim/polskim.
Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
informacji prosimy przesyłać
w ciągu 2 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres:
R...@A...EU
z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT170107.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
kandydatami/kandydatkami.
Dzial Rekrutacji
xxxxxx
Warszawa
-
2. Data: 2007-01-17 22:06:00
Temat: Re: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT170107
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>
17 Jan 2007 12:28:40 -0800, albedo039 napisał(a):
> Dzial Rekrutacji
> xxxxxx
> Warszawa
Nawet mi sie nie chce komentowac po prostu.
Porazka na calej linii z tym postem, ale ogloszeniodawca zapewne ma to
gleboko w dupie.
Powodzenia w poszukiwaniu jeleni.
--
Kapsel
http://kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl
-
3. Data: 2007-01-17 23:32:06
Temat: Re: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT170107
Od: "Adam" <...@...pl>
Użytkownik "albedo039" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1169065720.887015.114920@v45g2000cwv.googlegrou
ps.com...
> Kandydatom oferujemy:
> atrakcyjne wynagrodzenie, - hehe:)
> mozliwosc rozwoju w firmie swiadczacej uslugi outsourcingowe, -
> hehehehehe:)))))))
> umowa o prace - czy umowa o prace nadal traktowana jest jako benefit? Mysle,
> ze w swietle obecnej sytuacji jaka panuje na rynku pracy w PL, pracodawca musi
> miec spory tupet aby wypisywac takie bzdury..
A.