eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Pracownik Działu Promocji ds. Klientów Kluczowych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-06 14:50:37
    Temat: Pracownik Działu Promocji ds. Klientów Kluczowych
    Od: s...@i...pl

    Posiadam 5 – letni staż pracy w sektorze handlowym. Moje ostatnie doświadczenie
    zawodowe dotyczy branży FMCG i związane jest z Działem Promocji ds. Klientów
    Kluczowych. Charakter tej pracy wymagał kontaktów z Klientami Kluczowymi, nadzoru
    nad grupą Przedstawicieli Handlowych i rozliczaniem ich efektów pracy oraz
    związanych z nią obrotów sprzedaży. Do moich obowiązków należało:planowanie,
    organizowanie i rozliczanie ogólnopolskich akcji promocyjnych;monitorowanie i
    analiza jakości pracy Przedstawicieli Handlowych;zestawienia tygodniowych i
    miesięcznych obrotów sprzedaży Przedstawicieli Handlowych;obliczanie premii dla KAM
    i PH; rozliczanie faktur za wykonane usługi marketingowe;aktywna współpraca z
    Działem Księgowości. Ponadto posiadam dużą znajomość branży motoryzacynej - sprzedaż
    samochodów nowych i używanych, wycena, kredyty, ubezpieczenia, rejestracja itp.




    s...@i...pl
    ---------------------------------
    Posted via: http://www.adcentral.pl
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1