PracaGrupypl.praca.szukana › GŁÓWNY KSIĘGOWY

  • 1. Data: 2002-06-06 14:50:34
    Temat: GŁÓWNY KSIĘGOWY
    Od: a...@w...pl

    Poprowadzę księgi rachunkowe w małej lub średniej firmie działającej na terenie
    Wrocławia lub w obrębie. Dodatkowo doradzę w sprawach podatkowych, personalnych,
    windykacyjnych oraz planowania budżetu (controlling). W 1996 roku ukończyłem studia
    na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ponadto studia podyplomowe: 'Rachunek Kosztów
    i Controlling' oraz 'Rachunkowość i Kontrolę Finansową' Dwa lata pracowałem w
    Urzędzie Kontroli Skarbowej, gdzie zdobyłem duże doświadczenia w zakresie technik
    kontroli spółek prawa handlowego. W 2001 roku zorganizowałem i prowadziłem
    rachunkowość w spółce z o.o. w Świebodzicach. Bardzo dobrze obsługuję program
    finansowo-księgowy SYMFONIA, jak również AS-400 w stopniu średnim. W zależności od
    potrzeb opanuję w szybkim czasie inne programy FK. Doskonale posługuję się: MS
    Excel, MS Access, MS Word . Firmy zainteresowane współpracą proszę o kontakt
    telefoniczny – kom. 0692792823 (Era GSM) lub e-mail a...@w...pl

    Wrocław
    0692792823
    a...@w...pl