PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca w Niemczech nie placi › Pracodawca w Niemczech nie placi
  • Data: 2002-06-14 23:56:28
    Temat: Pracodawca w Niemczech nie placi
    Od: "Robert Barczewski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Mam nastepujacy problem: pracowalem u niemieckiego pracodawcy na GC jako
    programista.
    Firma z powodow trudnosci wewnetrznych wypowiedziala mi umowe o prace z
    zachowaniem
    okresu wypowiedzenia. Pracodawca nie wyplacil mi jednak ostatniej pensji za
    maj a jest juz prawie
    polowa czerwca. Jaki jest sposob prawny i ile bedzie kosztowalo zmuszenie
    pracodawcy do wyplaty mojego
    zaleglego wynagrodzenia. Slyszalem cos o kosztach prawniczych prowadzacych
    do sprawy ugodowej.
    Co jesli na tej sprawie nie dojdzie do porozumienia? Czy moge koszty
    prowadzenia spraw sadowych przeciwko
    pracodawcy odzyskac razem z zaleglym wynagrodzeniem, czy koszty takie po
    prostu trace?

    Dzieki za pomoc, pozdrowienia dla grupowiczow

    Robert