PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca nie chce mi wyplacic pensji › Pracodawca nie chce mi wyplacic pensji
  • Data: 2003-06-09 15:09:57
    Temat: Pracodawca nie chce mi wyplacic pensji
    Od: "Halina" <h...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie. Od dwoch tygodni jestem na wypowiedzeniu, natomiast
    pracodawca ciagle zwleka z zaplatą naleznego mi wynagrodzenia i to
    kilka miesiecy wstecz (nawet do lutego - podczas trwania stosunku pracy,
    tez mial zaleglosci w placeniu mi wynagrodzenia, czesto dostawalam
    jedynie 100-200zlotych zaliczek na poczet przyszlych pensji).
    Czy jest jakis SKUTECZNY mechanizm prawny, ktory pozwolilby
    wyegzekwowac nalezne mi pieniadze ? Np. sąd pracy, czy tez moja
    sprawa bedzie rozpatrywana np. za pare lat ? Jaka jest procedura
    wszczecia postepowania przeciwko takiemu pracodawcy w
    powyzszym sadzie i czy to w ogole ma sens ?
    Czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia w tym temacie ? Wydaje
    mi sie, ze odpowiedz moze byc istotna dla wielu osob, nie tylko
    dla mnie.