PracaGrupypl.praca.szukanaPraca z komputerem (własna działalność)Praca z komputerem (własna działalność)
  • Data: 2003-03-02 12:32:26
    Temat: Praca z komputerem (własna działalność)
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski) szukaj wiadomości tego autora

    Czy istnieje możliwość pracy z komputerem,a dotyczącej Internetu, która
    wymagałaby, lub dawała możliwość pracy jako 'własna działalność gospodarcza
    ?
    Pytam dlatego, że chciałbym swoją (nie wiem jak przyszłą) pracę związać z
    Internetem, a szczerze niecierpie pracy w biurze, a poza tym chciałbym
    pracować 'pod własnym nazwiskiem' i zastanawiam się, czy instnieje jakaś
    profesja dotycząca Internetu i pracy z komputerem, którą mógłbym wykonywać w
    formie własnej działalności gospodarczej ? Czy istnieje coś takiego ?

    Mam nadzieję, że moje pytanie da się zrozumieć, a jeśli nie to postaram się
    jaśniej wytłumaczyć, bo wiem, co chce powiedzieć, tylko widać nie wychodzi
    to 'jasno'.

    Jeśłi ktoś wie coś na ten temat i mógłby coś poradzić, będę bardzo
    wdzięczny.

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana