PracaGrupypl.praca.szukana › Praca z komputerem (własna działalność)

  • 1. Data: 2003-03-02 12:32:26
    Temat: Praca z komputerem (własna działalność)
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    Czy istnieje możliwość pracy z komputerem,a dotyczącej Internetu, która
    wymagałaby, lub dawała możliwość pracy jako 'własna działalność gospodarcza
    ?
    Pytam dlatego, że chciałbym swoją (nie wiem jak przyszłą) pracę związać z
    Internetem, a szczerze niecierpie pracy w biurze, a poza tym chciałbym
    pracować 'pod własnym nazwiskiem' i zastanawiam się, czy instnieje jakaś
    profesja dotycząca Internetu i pracy z komputerem, którą mógłbym wykonywać w
    formie własnej działalności gospodarczej ? Czy istnieje coś takiego ?

    Mam nadzieję, że moje pytanie da się zrozumieć, a jeśli nie to postaram się
    jaśniej wytłumaczyć, bo wiem, co chce powiedzieć, tylko widać nie wychodzi
    to 'jasno'.

    Jeśłi ktoś wie coś na ten temat i mógłby coś poradzić, będę bardzo
    wdzięczny.

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2003-03-02 15:09:07
    Temat: Re: Praca z komputerem (własna działalność)
    Od: "Marcin Szymonik" <s...@d...ath.cx>

    Marcin Szymonik
    E-Mail: s...@d...ath.cx
    --
    Jesli bedziesz potrafil zrobic w domu na komputerze cokolwiek czego ktos
    moze potrzebowac i chciec kupic od Ciebie to mozesz to sprzedawac i w ten

  • 3. Data: 2003-03-02 16:01:59
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    Marcin Szymonik <s...@d...ath.cx> napiał:

[...]

    Dzięki za odpowiedź i za zwrócenie uwagi.
    Mówiąc szczerze myślałem, że ta wiadomość się tutaj nadaje, ponieważ dotyczy
    pracy (może rzeczywiście - nie w takim typowym tego słowa znaczeniu), bo
    przecież prowadzenie własnej działalności również jest formą pracy, jak mi
    się przynajmnij wydaje.
    Niemniej, biorąc pod uwagę, że mój przedmówca się zapewne lepiej zna, skoro
    tak, a nie inaczej napisał dlatego też niniejszym kończę ten wątek

    Pozdrawiam
    Kuba

    PS. Jeśli chodzi o zmianę grupy to mówiąc szczerze nie byłoby to dla mnie
    takie proste, a to dlatego, że nie wiem nawet, czy (a jeśli tak to gdzie)
    istnieje jakaś grupa, która poruszałaby takie problemy.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 4. Data: 2003-03-02 19:02:12
    Od: "Dpi ipd" <d...@N...gazeta.pl>

    j...@g...pl (=?ISO-8859-1?Q?Jakub_=AFo=B3=EAdziowski?=) napisał(a):

> [...]
    > to 'jasno'.
    >
    > Jeśłi ktoś wie coś na ten temat i mógłby coś poradzić, będę bardzo

    niestety sa glownie oferty od naciagaczy szukajacych frajerow do stracenia
    100 czy 200 zl w zamian za cudowne zarobki nigdzie nie osiagalne !!! [skoro
    sa to tak dobrze platne prace to dlaczego Polska nie jest krajem milionerow
    tylko ludzi ubogich ] po cichu bez krzyku a uczciwych ofert brak !!!

    a moze ja mam tylko takie szczescie do oszustow i spamerow ???
    tylko "uczciwe" oferty wspolpracy prosze przekazywac na
    d...@i...pl pozdrawiam DPI

  • 5. Data: 2003-03-02 19:02:17
    Od: "Dpi ipd" <d...@N...gazeta.pl>