PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w salonach GSM

  • 1. Data: 2007-04-04 09:44:34
    Temat: Praca w salonach GSM
    Od: a...@g...com

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.Mam pytanie odnośnie salonów GSM,a
    mianowicie jak kształtują się zarobki na stanowisku Doradca Klienta/
    Sprzedawca w salonach :
    -Orange
    -Plusa
    -Ery
    -Eurotela
    -Germanosa
    Będę wdzięczny za rzetelne odpowiedzi.
    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2007-04-04 18:19:37
    Temat: Re: Praca w salonach GSM
    Od: "daro" <d...@i...pl>

    > -Orange

    Hmm u prywatnego przedstawiciela najniższa możliwa pensja netto (chyba 650
    zł) + premia w kopercie :-( (której wysokość pozanasz jak otworzysz
    kopertę).

  • 3. Data: 2007-04-04 18:41:47
    Od: sauer <r...@w...serwerek.pl>

    Dnia 4 Apr 2007 02:44:34 -0700, a...@g...com napisał(a):

    > Witam wszystkich bardzo serdecznie.Mam pytanie odnośnie salonów GSM,a
    > mianowicie jak kształtują się zarobki na stanowisku Doradca Klienta/
> [...]

    Orange Łódź

    okolo 1500 na ręke,
    mieiące takie jak grudzień to okolo 2000

  • 4. Data: 2007-04-10 17:52:00
    Od: "Anik" <a...@N...pl>

    > Plus
    podstawa ok 1000 zł ale wiekszosc płaci ok 800 zł,. +premia
    motywacyjna -uznaniowa szef i premia od plusa uzalezniona od wyników
    sprzedazy .Wypłata na rękę cosok 1300 zł.-1400 .Teraz jak sprzedaz spada na
    łeb na szyję myslę, że może być prooblem z uzyskaniem premii .
    Pracownik realizujac sprzedaz ma naliczaną kasę w zaleznosci od typu usługi
    jaką sprzedał . Zdaza się, że np za zrealizowanie 1 umowy w taryfie ok 200
    zł dostaniesz 100 zł .
    Srednia premia wynosiła ok 300 zł do 700 zł.niestety może być problem bo nie
    kazdy prywatny agent jest uczciwy
    Ja pracowałam u agenta firmy Relax która przywłaszczyła sobie moje premie od
    plusa i teraz niestety musze się szarpać po sądach, podobnie zrobił drugi b.
    duzy agent. Plus umył od tego ręce przekazał pieniądze na konto pracodawcy
    ,pracodawca nie przekazał mnie . Nie chcą mi nawet wystawić zaswiadczenia ,
    że przelali te pieniądze na konto pracodawcy.
    Jedynym minusem są bardzo zawyzone plany !!!!!! zeby dostac premie od plusa
    musi być zrobione 80% wysokiego planu. Kiedyś nasze plany porównałam z
    planami Orange i ERy my mieslismy 100% wyzsze.
    pozdrawiam