PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w poniedziałkowej wyborczej.

  • 21. Data: 2003-05-13 21:07:49
    Temat: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:b9q457$nk5$1@inews.gazeta.pl...
    > nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj by zobaczyc niektóre ogloszenia
    > wersji internetowej, trzeba miec wykupiony kod dostepu!!!
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    Od czwartku, ogloszenia nie oplacone do Internetu ...

    --
    Jacek

  • 22. Data: 2003-05-13 21:36:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Spiderman <s...@p...onet.pl> zapodał(-a):
    > Czy to tylko sciema czy faktycznie mozna dostac prace z tych ogloszen.
    > Wyslalem juz dosc sporo ofertm, na co odpowiedziala mi jedna i to w
    > dodatku negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac
    > sie z ogloszenia z gazety gdziekolwiek.

    Jeżeli chodzi o ogłoszenia to praca:
    - dwa razy z Wyborczej
    - dwa razy z internetu

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 23. Data: 2003-05-14 08:58:13
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Marcin Ciecwierz <g...@d...inside.pin.pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:b9oor1$huu$...@n...onet.pl...
    >
    > mi tez raz :-)

    i mi.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 24. Data: 2003-05-14 10:26:28
    Od: "Maciej M." <m...@f...onet.pl>

    Witam

    Tu chodzi znów o kulturę osobistą ludzi od rekrutacji, jest rok 2003
    wchodzimy do unii a oni dalej nie wiedzą że wypadałoby
    odpowiedzieć na czyjąś ofertę i napisać że dziekujemy ale nie możemy
    zaoferować panu żadnego stanowiska.

    tu chodzi tylko o kulture

    pozdrawiam

    Maciej

    Użytkownik "Marcin Ciecwierz" <g...@d...inside.pin.pl> napisał w
    wiadomości news:b9oor1$huu$1@news.onet.pl...

  • 25. Data: 2003-05-14 11:18:58
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej M." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wchodzimy do unii a oni dalej nie wiedzą że wypadałoby
    > odpowiedzieć na czyjąś ofertę i napisać że dziekujemy ale nie możemy

    Daj spokoj temat byl wlkowany 1000 razy. Zreszta pisza ze skontaktuja sie
    tylko z wybranymi kandydatami. Nie ma o co ostrzyc kosy.
    pozdr
    /p

  • 26. Data: 2003-05-14 12:33:53
    Od: "Tolek" <n...@l...nl>

    no to chyba jestem szczesliwcem bo mam 100% skutecznosc. jedna aplikacja
    wyslana i zaproszenie na rozmowe, a od 1 czerwca do pracy:)

    tolo

  • 27. Data: 2003-05-14 15:37:05
    Od: b...@a...pl

    > Ja znalazlem cztery razy zatrudnienie poprzez Wyborczą.
    > Tobi

    To jesteś fuksiarz albo masz plery.
    Baba Jaga

  • 28. Data: 2003-05-14 22:22:48
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maciej M." <m...@f...onet.pl> writes:

> [...]
    > wchodzimy do unii a oni dalej nie wiedzą że wypadałoby
    > odpowiedzieć na czyjąś ofertę i napisać że dziekujemy ale nie możemy

    co ma kultura do tego?

    w usa nikt nie odpowiada na _wyslanie_ maila z CV.

    odpowiadaja tylko tym, ktorych wybrali na rozmowe.
    i to jest imho normalne.

    strata czaus i pieniedzy dla pracodawcy takie "potwierdzanie"
    ostrzymania CV. no dajciez spokoj.
    jesli sle sie do kogos maila i ten mail sie nie odbije - to znaczy ze
    doszedl.

    to, co z nim sie pozniej stanie, to juz inna bajka.
    wymaganie przysylania POTWIERDZEN otrzymania poczty e-mailem to wynika
    chyba z nieznajomosci tego, jak protokoly pocztowe w Inecie
    funkcjonuja i z przemoznej checi bycia docenionym - ot my, maly
    zuczek, poczujemy sie dobrze, bo ktos nam ODPOWIEDZIAL.

    pracodawca przez taka odpowiedz nie zyskuje NIC i dlatego tam, gdzie
    licza koszty i wydajnosc, nikt takich glupich potwierdzen nie wysyla.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 29. Data: 2003-05-14 23:24:10
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    W sumie nazbieralo sie kilka rzeczy czytajac rozne watki, a twoj list mnie
    tylko pobudzil do dzialania i napisania dluzszej wypowiedzi.

> [...]
    > pracodawca przez taka odpowiedz nie zyskuje NIC i dlatego tam, gdzie
    > licza koszty i wydajnosc, nikt takich glupich potwierdzen nie wysyla.

    A to ciekawe.
    Wyslalem mailem 10 zgloszen CV+LM do Amerykanskich pracodawcow (chodzilo
    wprawdzie o praktyki ale platne) i dostalem 9 odpowiedzi (dziekujemy
    nieaktualna, dziekujemy nie spelniam, a jedna nawet zamienila sie na rozmowe
    telefoniczna)

    Pracodawca wysylajac odpowiedzi (chocby automatem) zyskuje dobry wizerunek,
    dzis szukam pracy ale jutro moge szukac produktu/uslugi i moge trafic na ta
    firme.
    Np do dzis pamietam szefa (i jego firme) z USA z ktorym rozmawialem i mimo
    ze pracy nie dostalem to pozostaly mi bardzo dobre wrazenia.
    A jak wysylalem to nawet nie myslalem ze ktos odpisze, no bo kto by sie tam
    przejmowal jakims potencjalnym imigrantem z zadupia, a facet rozmawial ze
    mna w tak mily sposob z jakim sie nie spotkalem tutaj na zadnej rozmowie
    kwalifikacyjnej.

    Moze probka (10 zgloszen) nie jest za duza ale tak poprostu jest, tam (w
    USA) napewno bardziej szanuja potencjalnego pracownika (i pracownikow) to
    widac od razu. Ciekawe, ze ty tego nie widzisz, no ale ty nie szukasz pracy
    a tym bardziej tutaj.

    W polsce wyslalem 100 zgloszen na konkretne ofery a odpowiedzi przyszlo
    10...
    Oczywiscie sa w polsce firmy, ktore odpowiadaja nawet na aplikacje ogolne
    (czyli nie dawaly ogloszenia a ja i tak do nich wyslalem swoje zapytanie
    ofertowe), ale jak pokazuja statystyki (i to nie tylko moje wlasne), ze ta o
    wiele mniejsza czesc.

    Niedawno mowie sobie a wysle cos do UK, na pierwsze lepsze ogloszenie gdzie
    spelniam wymogi, tak tez zrobilem, wyslalem, za trzy godziny odpowiedz,
    wyslalem oprocz CV jeszcze pytanie czyli cos na co tutaj bogowie od
    rekrutacji sie oburzaja "no bo jak tak mozna sie pytac" itp a tam widac
    gosciowi sie chcialo odpisac nawet obcokrajowcowi.

    No coz kultura pracy, dlugo jeszcze bedzie trzeba czekac, zeby dojsc do tego
    poziomu, dlatego poki co i sobie i innym zycze wyjezdzajcie stad (polska)
    jesli tylko mozecie.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl

  • 30. Data: 2003-05-15 05:09:52
    Temat: Re: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "=?iso-8859-2?B?UGF3ZbMgQ2hhs2N6efFza2k=?=" <c...@p...onet.pl> writes:

    > Moze probka (10 zgloszen) nie jest za duza ale tak poprostu jest, tam (w

    jest malutka.

    > USA) napewno bardziej szanuja potencjalnego pracownika (i pracownikow) to
    > widac od razu. Ciekawe, ze ty tego nie widzisz, no ale ty nie szukasz pracy
    > a tym bardziej tutaj.

    szanuja, ale wyrazem tegoz szacunku nie jest wysylanie potwierdzen
    mailem, ze sie dostalo maila.