PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w poniedziałkowej wyborczej.

  • 11. Data: 2003-05-13 06:54:02
    Temat: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "ciafka" <c...@N...gazeta.pl>

    2 razy znalazlem prace z ogloszenia w GW, raz z innej gazety.
    jak chcialem dodatkowa prace, juz sam szukalem. i znajdywalem.
    ale to tez inne czasy byly (informatyk jestem) ... :-)

    ale zeby placic za dostep do ofert, to juz swinstwo.
    czyzby $17mln w taki sposob chcieli uzbierac? :-))))))

  • 12. Data: 2003-05-13 06:57:21
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 May 2003 08:43:13 +0200, KrzysztofM wrote:

    > nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj by zobaczyc niektóre ogloszenia w
    > wersji internetowej, trzeba miec wykupiony kod dostepu!!!

    Serio? Myślałem, że pobieranie opłat za pośrednictwo od poszukujących pracy
    jest zabronione. Ale może to się nie kwalifikuje jako "pośrednictwo"?
    Tobi

  • 13. Data: 2003-05-13 08:59:01
    Od: "lukasz.sciborowski" <l...@g...pl>

    KrzysztofM wrote:

    > nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj by zobaczyc niektóre ogloszenia w
    > wersji internetowej, trzeba miec wykupiony kod dostepu!!!

    arrgghhh...

    nie 'zobaczyć' tylko 'zamieścić'.

    czytanie tekstu ze zrozumieniem, 20% bezrobocie w kraju etc.

    pzdr.,
    Ł.

    --
    www.labray.com

  • 14. Data: 2003-05-13 09:02:19
    Od: "lukasz.sciborowski" <l...@g...pl>

    KrzysztofM wrote:

    > nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj by zobaczyc niektóre ogloszenia w
    > wersji internetowej, trzeba miec wykupiony kod dostepu!!!

    nie 'zobaczyć', tylko opublikować.

    jeśli ogłoszeniodawca nie zapłaci za ogłoszenie w internecie, to
    musisz tak czy inaczej zapłacić za gazetę. z kodem wychodzi
    nawet taniej.

    pzdr.,
    Ł.

    --
    www.labray.com

  • 15. Data: 2003-05-13 09:39:45
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Tue, 13 May 2003 08:57:21 +0200, gdy Tobi
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    >Serio? Myślałem, że pobieranie opłat za pośrednictwo od poszukujących pracy
    >jest zabronione. Ale może to się nie kwalifikuje jako "pośrednictwo"?

    To moze poniedzialkowa Wyborcza powinna byc za darmo, bo tez to opłata
    'za pośrednictwo'? ;-)

    Robert

  • 16. Data: 2003-05-13 10:10:54
    Od: g...@o...pl

    > to znaczy ze albo wysylasz odpowiedz nie na te ogloszenia co trzeba, albo
    > masz cos nie tak w CV i/lub LM.

    Albo trafiasz na niekumatych hed hanterów

  • 17. Data: 2003-05-13 12:51:24
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Nie mam wyzszego wyksztalcenia, mam techniczne informatyczne.
    Nie wiem czy mam za bardzo szanse jako informatyk bo ludzi takich jak ja
    jest wielu,
    a i postudiach tez sa bezrobotni informatycy. Nie wiem sam , patrze w okno
    ze zwieszona mina i zaluje ze sie urodzilem, ojczyzna mnie nie chce :(

  • 18. Data: 2003-05-13 12:59:50
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Albo trafiasz na niekumatych hed hanterów

    tak, ale Spiderman pisal, ze wyslal tych ofert sporo. Nie precyzowal ile,
    zakladam ze co najmniej kilkadziesiat. Palant w dziale HR trafic sie moze
    raz i drugi, ale nie za kazdym razem. Dlatego obstawiam ze "wina" lezy po
    stronie Spidermana. Ale Murphy moze miec inne zdanie na ten temat ;))

    Asiek

  • 19. Data: 2003-05-13 14:33:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a i postudiach tez sa bezrobotni informatycy. Nie wiem sam , patrze w okno
    > ze zwieszona mina i zaluje ze sie urodzilem, ojczyzna mnie nie chce :(

    Jak masz doswiadczenie to cos znajdziesz - na jakies 30 cv odezwalo sie 5
    firm, jedna odmownie z ich strony, jedna z mojej, no i 3 rozmowy. Jest
    bryndza ale zawsze trzeba probowac. BTW - ja tez nie mam wyzszego.
    pozdr
    /p

  • 20. Data: 2003-05-13 17:26:24
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    w komunikacie b9on0e$dbc$...@n...onet.pl, Spiderman z
    s...@p...onet.pl napisanym 12/05/03 19:52:

> [...]
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac

    tak, mozna
    6 lat temu tak znalazlem wlasnie prace w swietnej agencji reklamowej i bylem
    w niej przez 4 lata, mysle, ze moze nawet bardziej jest taka gw-praca
    wiarygodna niz pl.praca.oferowana... niestety :-(

    Dawid