PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w nieruchomosciach- jak to jest?

  • 1. Data: 2002-08-27 14:36:18
    Temat: Praca w nieruchomosciach- jak to jest?
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    czy jest sens pakowac sie na posrednika w biurze nieruchomosci? wymagaja
    wyzszego wykszt. -. po co?
    myslalem na ta oferta i zastanawiam sie jakie zarobki moga mnie spotkac,
    chce zrobic za wlasne pieniadze potrzebne kursy i egz. nie wiem czy warto...

    pinowa

  • 2. Data: 2002-08-28 16:06:15
    Temat: Odp: Praca w nieruchomosciach- jak to jest?
    Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl>

    w gdansku standartowo placa 400 zl - 500 zl, plu prowizja, tak ze mozesz
    zarobic ok. 1500 mies. ale pracujesz caly dzien plus soboty i praktycznie
    zadnej mozliwosci awansu.

    Użytkownik pinowa <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...