PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu

  • 11. Data: 2006-06-21 05:57:49
    Temat: Re: Praca w domu
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Grzegorz napisał(a):

    > Oszust to ten, co bierze nic nie oferując lub obiecuje i nic nie daje.

    O, to zupełnie tak jak Ty ;)

    > W MLM wszyscy mają równe szanse i nikt nikogo do niczego nie zmusza.

    Szybko wyprali Ci mózg, przez grzeczność zakładając oczywiście, że mieli
    co wyprać.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 12. Data: 2006-06-21 08:55:15
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Oszust to ten, co bierze nic nie oferując lub obiecuje i nic nie daje.
    > W MLM wszyscy mają równe szanse i nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    > Ciao;-)

    To co robisz nie ma NIC wspolnego z MLM - wez wreszcie nadrob zaleglosci
    ze szkoly sredniej. To co "reklamujesz" w tak glupi sposob to PIRAMIDA
    FINANSOWA a nie zaden MLM. Marsz do ksiazki.

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 13. Data: 2006-06-21 09:55:15
    Od: "iska" <k...@w...pl>

    Witam,
    Osoba, która straszy Ciebie fiskusem jest w błędzie. MLM to nie jest
    firma
    tylko system sprzedaży marketingowej. Tu nie ma żadnych faktur,
    żadnego
    podatku. To jest system wielopoziomowy, czyli tutaj zarabiają wszyscy
    od
    najniższego poziomu do najwyższego. Ten system jest mylony z
    piramidą
    finansową bo w piramidzie zarbiają tylko osoby na samej górze.
    Poczytaj
    ustawę o legalności tam wszystko pisze.
    Zajrzyj pod ten link:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_wielopoziomow

    Pozdrawiam, Iska,

  • 14. Data: 2006-06-21 10:28:56
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    iska napisał(a):

    > Witam,
    > Osoba, która straszy Ciebie fiskusem jest w błędzie. MLM to nie jest
    > firma
    > tylko system sprzedaży marketingowej.

    Co do MLM'u - to znaczy, ze handlujac towarem w MLM'ie (sprzedajac go)
    nie musze odprowadzac podatku? Nie musze miec zarejestrowanej dzialalnosci?

    > Tu nie ma żadnych faktur,
    > żadnego
    > podatku.

    Hmm... ciekawe. I to jest opinia z ktorego Urzedu Skarbowego?

> [...]
    > piramidą
    > finansową bo w piramidzie zarbiają tylko osoby na samej górze.

    Zdefinuj "na samej gorze" :)

    > Poczytaj
    > ustawę o legalności tam wszystko pisze.
    > Zajrzyj pod ten link:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_wielopoziomow

    A to Urzedy Skarbowe stosuja sie do wyjasnien hasel z Wikipedii?

  • 15. Data: 2006-06-21 11:55:15
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 12:28:56 +0200, Juzek Kocimientka napisał(a):

    >[...]

    Zauważ że "grzegorz" i "iska" to ta sama osoba, tylko ze ze zmienionym
    nickiem i adresem email (vide: NNTP-PostingHost & UserAgent).

    Szkoda czasu na uświadamianie tego niedorozwoja. Niestety produkuje się na
    róznych grupach ze swoimi bzdurnymi "przemyśleniami" czy nawołaniami na
    rózne tematy, zamiast wziąść się do pracy - której nie ma i (AFAIK) żeruje
    na zasiłkach ew. dochodach (teoretycznej) żony.

    Pare osób próbowało mu uświadomić normalny porządek rzeczy, ale osoba jego
    pokroju nie jest niestety w stanie przyswoić tak zaawansowanej wiedzy.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 16. Data: 2006-06-21 12:04:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: iska [21 Jun 2006 02:55:15 -0700]:

    > MLM to nie jest firma tylko system sprzedaży marketingowej.

    Daj Grzesiu (nie, nie pomyliłam się :P) nazwisko i NIP,
    a odpowiedni Urząd Skarbowy chętnie wyjaśni ci szybko,
    że jakakolwiek regularna sprzedaż to *jest* prowadzenie
    działalności gospodarczej i należy ją zarejestrować :)

    > Tu nie ma żadnych faktur, żadnego podatku. To jest system
    > wielopoziomowy, czyli tutaj zarabiają wszyscy

    Skoro zarabiają to podatek należy zapłacić.
    Witamy w Prawdziwym Świecie.

    Kira

  • 17. Data: 2006-06-21 12:05:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: SOCAR [Wed, 21 Jun 2006 13:55:15 +0200]:

    > Szkoda czasu na uświadamianie tego niedorozwoja.

    Jak najbardziej, ale dzięki ukracaniu jego idiotyzmów,
    być może ktoś mało obeznany w kwestiach prawnych tudzież
    formalnych nie wpakuje się w takie samo gówno.

    Dlatego IMO warto.

    Kira

  • 18. Data: 2006-06-21 12:07:36
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 14:04:26 +0200, Kira napisał(a):

    > Daj Grzesiu (nie, nie pomyliłam się :P) nazwisko i NIP,

    Niestety "grzesiu" jest tak rozgarnięty jak śnieg przez drogowców w zimie:
    http://www.ropoiwzk.com/pit.pdf ==> ++NIP ++Nazwisko ++Adres :P

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 19. Data: 2006-06-21 12:46:14
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: SOCAR [Wed, 21 Jun 2006 14:07:36 +0200]:

    > Niestety "grzesiu" jest tak rozgarnięty jak śnieg przez
    > drogowców w zimie:
    > http://www.ropoiwzk.com/pit.pdf ==>
    > ++NIP ++Nazwisko ++Adres :P

    O jaki milusi :) No to dalej już dyskusja ze Skarbówką ;)

    Kira

  • 20. Data: 2006-06-21 12:54:29
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    SOCAR napisał(a):

    > Niestety "grzesiu" jest tak rozgarnięty jak śnieg przez drogowców w zimie:
    > http://www.ropoiwzk.com/pit.pdf ==> ++NIP ++Nazwisko ++Adres :

    Dobre, dobre :D:D
    Szacuneczek!