PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w USA...Praca w USA...
  • Data: 2002-03-28 22:30:32
    Temat: Praca w USA...
    Od: "Wojtek Wawrzynowicz" <w...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Na wstepie zaznaczam ze jestem nowy, wiec prosze o wyrozumialosc.
    Jestem ciekaw czy moze ktos z Szaownych Grupowiczow wie cos o mozliwosciach
    pracy w USA dla mezczyzn. Widomo ze kobiety maja sprawe ulatwiona (wszelkiej
    masci opiekunki dla dzieci itd Au Pair) czy jest wiec podobny program dla
    mezczyzn? Ew. Jak szukac tam pracy?O ile jest lepiej niz u nas (bo gorzej
    byc juz chyba niestety nie moze;()? Jak z mozliwosciami studiowania ?
    interesuje mnie doslownie wszystko. Chetnie pokoresponduje z ludzmi
    wiedzacymi cos w w/w temacie. Sytuacja na rynku pracy u nas jest na tyle
    dramatyczna (i perspektyw na poprawe jak narazie nie ma)ze postanowilem
    szukac ratunku za oceanem.

    P.s. Jest jakies archiwum grupy?

    Wojtek
    w...@m...org