PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA...

  • 1. Data: 2002-03-28 22:30:32
    Temat: Praca w USA...
    Od: "Wojtek Wawrzynowicz" <w...@m...org>

    Witam!
    Na wstepie zaznaczam ze jestem nowy, wiec prosze o wyrozumialosc.
    Jestem ciekaw czy moze ktos z Szaownych Grupowiczow wie cos o mozliwosciach
    pracy w USA dla mezczyzn. Widomo ze kobiety maja sprawe ulatwiona (wszelkiej
    masci opiekunki dla dzieci itd Au Pair) czy jest wiec podobny program dla
    mezczyzn? Ew. Jak szukac tam pracy?O ile jest lepiej niz u nas (bo gorzej
    byc juz chyba niestety nie moze;()? Jak z mozliwosciami studiowania ?
    interesuje mnie doslownie wszystko. Chetnie pokoresponduje z ludzmi
    wiedzacymi cos w w/w temacie. Sytuacja na rynku pracy u nas jest na tyle
    dramatyczna (i perspektyw na poprawe jak narazie nie ma)ze postanowilem
    szukac ratunku za oceanem.

    P.s. Jest jakies archiwum grupy?

    Wojtek
    w...@m...org

  • 2. Data: 2002-03-29 12:12:09
    Temat: Re: Praca w USA...
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Wojtek Wawrzynowicz" <w...@m...org>
    >P.s. Jest jakies archiwum grupy?
    Tak, na serwerze niusów z którego korzystasz

  • 3. Data: 2002-03-29 14:07:44
    Od: <p...@h...com>

    skorzystaj z programow wymiany studendzkiej: Camp America, Work&Travel, Work
    Experience, CCUSA itd. Inaczej skazany jestes na prace na czarno!!! Trzeba
    wyjechac na wize turystyczna i potem szukac pracy na wlasna reke.

  • 4. Data: 2002-03-29 16:00:10
    Od: "Bartek A" <b...@m...pl>

    Poczytaj na alt.pl.usa tam sie duzo dowiesz. Ja korzystalem z ich pomocy.

  • 5. Data: 2002-03-30 09:47:41
    Od: "Wojtek Wawrzynowicz" <w...@m...org>

    Dzieki.

    Wojtek
    w...@m...org

  • 6. Data: 2002-04-02 04:29:18
    Temat: Przygotuj sie raczej na prace na budowie
    Od: "Tomasz Kowal" <t...@p...gazeta.pl>

    W Nowym Jorku jest nie za wesolo, wiekszosc nowo przybylych pracuje na
    budowach albo u zydow albo u polakow(jeszcze gorzej)na poczatek dostaniesz
    moze 8 moze 9 dolarow ,studiow nie podajmiesz dopuki jakos sie nie
    zalegalizujesz(albo wymiana studentow albo slub z amerykanka.Jest jeszcze
    sponsorowanie przez pracodawce ale nie jest latwo takiego znalesc a jesli juz
    ci sie uda to jestes jego niewolnikiem na 5-6 lat.Wiem ze w Polsce jest
    przegwizdane ale nie spodziewaj sie ze tu jest slodziudko i praca czeka na
    ciebie juz na lotnisku. A wize juz masz?, amerykanie sa bardzo skapi z wizami
    a nawet jak juz dostaniesz papierek w paszport to nie jest zadna gwarancja ze
    cie tu na lotnisku Portorykanka w mundurze Immigration wpusci. Zdazaly sie
    (rzadko)przypadki odeslania kogos bo uzednikowi wydawalo sie ze dany
    delikwent jedzie do pracy.