PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Niedziele ale z atrakcjami › Praca w Niedziele ale z atrakcjami
    From: "Einstein - Alfa 32" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Niedziele ale z atrakcjami
    Date: Wed, 14 Dec 2005 12:54:16 +0100

    Witam,

    poradzcie mi bo mam wielki moralny dylemat:

    moj "szefunio" - kierownik techniczny przekazal ale nie osobiscie tylko
    poprzez mojego zmiennika, ze w ta niedziele mamy byc w pracy z powodu
    remontow.
    Do soboty wlacznie planowana jest normalna praca w zakladzie - produkcja.
    Ja w tym tygodniu mam 2 zmiane i pracuje niby 8 godzin dziennie od 15.00 do
    (i tu jest zawsze zagadka) - koniec dnia na 2 zmianie zalezny jest od tego,
    czy zaloga 1 i 2 zmiany wykona plan produkcyjny na dany dzien.
    Wiec nie wiem o ktorej skoncze z powyzszego powodu.
    Ponadto mialbym byc obecny juz od rana i w dodatku w niedziele.
    Dodam, ze od tej nieszczesnej niedzieli do konca roku produkcja jest
    wstrzymana z powodu remontow i Swiat Bozego Narodzenia i Nowego Roku.
    "Szefunio" wymyslil sobie jednak, ze wg niego bardzo niezbedne bedzie
    rozpoczecie prac remontowych juz w niedziele i cala nasza grupa
    elektromechanikow ma byc obecna.
    Zadnych wyjasnien, uleglosci w stylu, ci, co koncza w sobote w nocy maja
    jakies ulgi w stylu:
    - pozniej w pracy,
    - niedziela wolna itp.
    Dodatkowo przypomne - "szefunio" przekazuje informacje nie osobiscie tylko
    poprzez jednego
    z pracownikow - zreszta takiego, co nie ma silnego charakteru i nie
    probowalby uzyskac wiekszej ilosci informacji np:
    - dokladny powod, dla ktorego mamy byc wszyscy,
    - dlaczego juz od niedzieli skoro jest dosc dlugi okres czasu na remonty,
    itp.

    Prosze poradzcie mi, jak mam w takiej sytuacji postapic.
    Krzysiek.

    PS. Dodam, ze pracuje w firmie 4 lata i takie "stylowe" zagrywki naszego
    przelozonego sa na porzadku dziennym:
    - informowanie o tym, ze dzis po produkcji trzeba zostac dluzej bo np.
    przyjedzie zewnetrzna firma na wykonanie czegos tam - ale ta informacja
    przekazana jest np. 1-2 godziny przed koncem produkcji w tym samym dniu, w
    ktorym nalezy zostac dluzej (2-ga zmiana)
    - przekazywanie istotnych informacji dotyczacych pracownika innemu
    pracownikowi
    w stylu: "prosze przekazac panu xxxx, ze ...)
    i wiele innych.

    Gdyby nie to, ze na terenie, gdzie pracuje i mieszkam nie ma innej firmy,
    gdzie moglbym otrzymac porownywalne wynagrodzenie, ponadto jest duze
    bezrobocie - chetnie zminilbym prace.
    Jednak z perspektywy czasu zauwazam u siebie narastajaca wybuchowosc,
    nerwowosc mocno ostatnio rozwazam mozliwosc zwolnienia sie, ale co dalej?
    Dyrektor firmy raczej nic na to nie poradzi bo z tego co obserwuje - On z
    moim przelozonym rozumieja sie dosc dobrze i moje argumenty nie przemowia do
    Glownego.

    Na koniec - Firma jest to oddzial bardzo znanej marki na skale Europy.
    Nie chce tutaj na razie obsmarowywac firmy bo to raczej wina jednego
    czlowieka (a moze moja).

    Pomozcie,
    Czekam na porady, mam juz malo czasu na decyzje.

    Krzysiek

    - Einstein - Alfa32
    http://alfa32.webpark.pl
    GG:2733558