PracaGrupypl.praca.szukanaPraca w Krakowie

  • 1. Data: 2002-01-06 14:55:05
    Temat: Praca w Krakowie
    Od: "Mimmo" <m...@p...onet.pl>

    Jestem technikiem informatyki 24 lata, znajomość obsługi programów
    biurowych, (pakiet office), pakietów graficznych (Corel 9, unlead
    photoimpact), tworzenie stron Html 4, budowa i rozbudowa zestawów
    komputerowych, rozbudowa sieci LAN, znajomość zagadnień dotyczących
    internetu. Posiadam także zdolności manualne dotyczące urządzeń
    elektrycznych. Podejmę pracę niekoniecznie w firmie zajmującej się tylko
    informatyką. Nie mam wygórowanych oczekiwań, za to bardzo chcę podjąć pracę!
    Czekam na ofertę!
    poważaniem Wojtek Barycz

    m...@p...onet.pl