PracaGrupypl.praca.szukanaCall girl - ZADZWOŃ a nie pożałujesz !!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-01-06 13:29:21
    Temat: Call girl - ZADZWOŃ a nie pożałujesz !!!!!!!!
    Od: <k...@k...prv.pl>

    Call girl, czeka na Twój telefon
    mam 19-lat, mówią o mnie "niezła d..."
    świadczę usługi na terenie śląska
    cena:
    20 zł (oral)
    40 zł (seks)

    (koszty i warunki dojazdu do uzgodnienia)

    KONTAKT:

    Telefon: (0) 692 294 587
    (Jeśli odbieże męszczyzna - proś Emilkę!)

    zainteresowanym wyślę zdjęcie topless nago emailem.

    Emilka.

  • 2. Data: 2002-01-08 12:42:42
    Temat: Re: Call girl - ZADZWOŃ a nie pożałujesz !!!!!!!!
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wyslij zdięcie, jak mi się spodobasz to czemu nie
    Pozdr

  • 3. Data: 2002-01-08 13:23:39
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał

    Przestrzegam przed naiwnoscia. Zdjecie to tez nie argument.
    A poza tym uwazajcie na zalaczniki to moze byc podpucha.

    An

  • 4. Data: 2002-01-08 14:03:41
    Od: "Lukasz" <l...@d...provider.pl>

    >Przestrzegam przed naiwnoscia. Zdjecie to tez nie argument.
    >A poza tym uwazajcie na zalaczniki to moze byc podpucha.

    myslisz ze wirus?

    pewnie masz racje...

    pozdr