PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Castoramie - jakies sugestie?

  • 1. Data: 2004-07-20 10:33:15
    Temat: Praca w Castoramie - jakies sugestie?
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Elo.
    Proszą mnie na rozmowe na stołek Dyrektora ds Zarządzania i Logistyki -
    chyba stażysty.
    Rozmowa ma być w wawce, ja jestem z Poznania.. Rozmowa o 17 po południu za
    kilka dni.. chyba nie assesment center, ale prawde mówiąc dyrektorem jeszcze
    nigdy nie byłem, a wiem że na to miejsce na pewno mistrzowie swiata składali
    oferty ;) wiec nie wiem czemu mnie wołają...
    Chyba to będzie (jak w ogłoszeniu napisali) praca poza miejscem
    zamieszkania.

    Proszę o sugestie, czy ktoś już w tej rozmowie uczestniczył i czego mam sie
    spodziewac..
    tu link.
    http://www.castorama.pl/oferty

    dzieki za komentarze.

  • 2. Data: 2004-07-20 11:08:21
    Temat: Re: Praca w Castoramie - jakies sugestie?
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    > dzieki za komentarze.

    6 i 3 miesiace temu tez szukali ... Jak lubisz pracować po 15 godz dziennie
    (6-7 dni w tygodniu) to praca dla ciebie. Wieczorem dostajesz telefon, że
    masz być jutro na drugim krańcu Polski lub co gorsza w Rosji (casta bardzo
    mocno tam sie rozrasta). Za jedno potkniecie możesz wylecieć na zbity pysk.
    Ja miałem iść na te stanowisko (przez znajomości) ale jak dowiedziałem się
    co i jak to sobie darowałem (za bardzo przejmuję się jak ktoś mnie opiepsza
    za cichy chód po ulicy)

    mario

  • 3. Data: 2004-07-20 12:06:16
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > masz być jutro na drugim krańcu Polski lub co gorsza w Rosji (casta bardzo
    > mocno tam sie rozrasta).

    moglbys podac jakis link z adresem chocby jednego mocno rozrosnietego sklepu
    w Rosji?
    Bo wg mnie to tam jest mzonka i targowanie sie z wladzami na razie, a nie
    zaden wzrost czy rozost ... chyba Ci sie z Obi pomyliło...:>

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-20 12:10:25
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To jak, panowie i panie... Dostane jakies sugestie?

  • 5. Data: 2004-07-20 13:27:24
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    > moglbys podac jakis link z adresem chocby jednego mocno rozrosnietego
    sklepu
    > w Rosji?

    makro, real (zawalony dach - pamiętasz info w prasie)

    > Bo wg mnie to tam jest mzonka i targowanie sie z wladzami na razie, a nie
    > zaden wzrost czy rozost ... chyba Ci sie z Obi pomyliło...:>

    moze fizycznie nic nie stoi, ale jak pół roku temu interesowałem się tą
    posadą to była mowa o ewentualnym wyjeździe do jednej z dziesięciu
    planowanych hal.

    mario

  • 6. Data: 2004-07-20 15:49:24
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > moze fizycznie nic nie stoi, ale jak pół roku temu interesowałem się tą
    > posadą to była mowa o ewentualnym wyjeździe do jednej z dziesięciu
    > planowanych hal.

    O ile sobie przypominam pół roku temu Castorama na TO stanowisko nie robiła
    rekrutacji ani nigdy wcześniej....

  • 7. Data: 2004-07-20 15:54:19
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    poza tym NIE było nigdzie mowy ani w ogłoszeniu prasowym ani na www o
    znajomosci jakiegokolwiek języka, więc???

  • 8. Data: 2004-07-21 06:00:46
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > makro, real (zawalony dach - pamiętasz info w prasie)

    tematem rozmowy jest Castorama,a nie real czy makro, ktore w Rosji nazywa sie metro,
    zawalony dach dotyczyl akwaparku ... mam nadzieje, ze masz co robic a pisanie tu
    robisz z umyslowego znudzenia
    Wojtek

  • 9. Data: 2004-07-21 08:32:05
    Od: "mario" <m...@w...pl>

> [...]

    sie metro, zawalony dach dotyczyl akwaparku ... mam nadzieje, ze masz co
    robic a pisanie tu robisz z umyslowego znudzenia

    real i makro wchodzą w skład grupy metro. Chodziło mi o zawalony dach
    parkingu a nie akwaparku

  • 10. Data: 2004-07-21 08:33:29
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    > O ile sobie przypominam pół roku temu Castorama na TO stanowisko nie
    robiła
    > rekrutacji ani nigdy wcześniej....

    a wiesz co to jest rekrutacja wewnętrzna? może stanowisko nie nazywało się
    tak ale chodzi o te same obowiązki

    mario