PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola - rozmowa telefoniczna

  • 1. Data: 2004-07-20 10:19:59
    Temat: Motorola - rozmowa telefoniczna
    Od: "Aretsheq" <a...@p...onet.pl>

    Motorola prowadzi rekrutacje.
    Jutro mam miec 30 minutowa rozmowe telefoniczna po angielsku, ktora jest
    pierwszym etapem rekrutacji.
    Czy ktos z was juz to przsezyl?? O co pytaja?

    Pozdrawiam
    Areq

  • 2. Data: 2004-07-20 10:41:25
    Temat: Re: Motorola - rozmowa telefoniczna
    Od: Tomasz Domański <d...@n...pl>

    > Jutro mam miec 30 minutowa rozmowe telefoniczna po angielsku, ktora jest
    > pierwszym etapem rekrutacji.
    > Czy ktos z was juz to przsezyl?? O co pytaja?

    po angielsku jest tylko część rozmowy, mnie pytali o pracę dyplomową

    pzdr, Doman

  • 3. Data: 2004-07-21 22:37:47
    Od: Piotr Woźniak <p...@n...pl>

    Znaczy Motorola w Wawie czy moze Motorola Global Software Group w
    Krakowie ? Sie wlasnie zastanawiam czy Globala nie wyslac aplikacji :)

    Wozek