PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca nauczyciela (kurs pedagogiczny) › Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)
    From: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)
    Date: Sun, 2 Feb 2003 11:15:57 +0100

    Witam,
    Mam takie pytanko, ukonczylem studia inzynierskie na Politechnice
    Poznanskiej, obecnie jestem w trakcie studiow uzupelniajacych magisterskich.
    Mam okazje dostac prace w szkole jako nauczyciel, moje pytanie brzmi
    nastepujaco, bo z tego ci sie orientuje, to zeby taka prace rozpoczac musze
    miec ukonczony kurs pedagogiczny. Pytanie czy to prawda? Jak dlugo trwa taki
    kurs? Ile kosztuje? Gdzie mozna go ukonczyc?

    Dzieki za ew. odpowiedz

    Tomek