PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca nauczyciela (kurs pedagogiczny) › Re: Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)
  • Data: 2003-02-03 08:14:12
    Temat: Re: Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Aha, a wiesz, ze np. stażysta magister bez przygotowania pedagogicznego ma
    > ustalone w widełkach ok. 900 zł brutto (no, chyba że sie dogada z
    > dyrektorem) :-/

    No wlasnie, interesuja mnie zarobki nauczycieli. Non stop sie slyszy ze im
    zle placa itd, ale czasem wpada do reki mi zaswiadczenie o zarobkach
    nauczyciela i nigdy tak kwota nie jest taka niska... Nawet pracujac w banku
    i majac doczynienia z kontami nauczycieli rowniez te zarobki nie sa takie
    slabe. Wiec jak to naprawde jest?

    Agnieszka