PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na statku ?

  • 1. Data: 2005-05-26 17:10:00
    Temat: Praca na statku ?
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was spotkal sie z ofertami firm oferujacych prace na
    statkach wycieczkowych ? (zwykle dlugi kontrakty)
    Praca w charakterze obslugi (wszystkie malo wymagajace stanowiska
    poczawszy od miotly).
    Ktos moze pracowal na takim kontrakcie ?
    Czy firmy biorace z gory "za rejestracje" w ich systemie i
    poszukiwanie takiej pracy przez najblizsze 6 mies. to nie naciagacze ?

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 2. Data: 2005-05-26 20:34:51
    Temat: Re: Praca na statku ?
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    Chessio napisał(a):
    > Czy firmy biorace z gory "za rejestracje" w ich systemie i poszukiwanie
    > takiej pracy przez najblizsze 6 mies. to nie naciagacze ?

    Kazda firma bioraca pieniadze od chetnego do pracy jest naciagaczem.
    Zazwyczaj to pracodawca placi firmie za wyszukanie pracownika.

  • 3. Data: 2005-05-31 21:48:59
    Od: "Marek" <l...@p...fm>

    Witam
    Przepracowałem w tym środowisku ponad 19 lat
    Każda próba jakiejkolwiek opłaty za pośrednictwo w shippingu to przestępstwo
    w myśl prawa międzynarodowego (polskiego też)
    Nie zawracaj sobie tym glowy .
    Jeśli poszukujesz takich firm (uczciwych !!! - nie biorą za pośrednictwo)
    służę adresami (na maila)
    Uprzedzam że praca bardzo ciężka i wcale nie tak atrakcyjna finansowo
    pozdrowienia
    marek - m...@p...fm

  • 4. Data: 2005-05-31 22:47:50
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    Marek napisał(a):

    > Jeśli poszukujesz takich firm (uczciwych !!! - nie biorą za pośrednictwo)
    > służę adresami (na maila)
    > Uprzedzam że praca bardzo ciężka i wcale nie tak atrakcyjna finansowo

    Jak ksztaltuja sie stawki? I jesli mozesz naszkicuj z grubsza jak
    wyglada taka praca?