PracaGrupypl.praca.szukanaPraca na sierpień / wrzesień - [ Warszawa ]

  • 1. Data: 2004-08-08 11:31:20
    Temat: Praca na sierpień / wrzesień - [ Warszawa ]
    Od: "Rafal Kochanowski" <k...@c...pl>

    Od października tego roku zaczynam studia dzienne na Politechnice
    Warszawskiej.

    Chętnie podejmę jakąś pracę tymczasową w Warszawie do końca moich
    wakacji. Najlepiej związaną z komputerami lub elektroniką - bo jeśli
    będę robił coś co jest związane z moim hobby, to zrobię to dużo lepiej.
    Na duże zarobki raczej nie liczę, ale może ktoś chociaż pozwili mi na
    zdobycie jakiegoś doświadczenia.