PracaGrupypl.praca.szukana › Krakow - poszukiwana praca dla dziewczyny

  • 1. Data: 2004-08-08 10:56:15
    Temat: Krakow - poszukiwana praca dla dziewczyny
    Od: "S-i-R-o" <s...@g...pl>

    Młoda, pracowita, rzetelna . dziewczyna z Krakowa, z doświadczeniem w
    handlu, wykształceniem pedagogiczno-psychologicznym, podejmie normalną
    konkretną prace, stanowisko obojętne, OD ZARAZ!

    Sylwia R.
    l...@o...pl
    tel: 506454748
    gadu-gadu: 2615595

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w handlu, szukam stałej pracy ze
    świadczeniami na terenie Krakowa. (!akwizycji niestety dziękuję!)
    Jedną z moich pasji życiowych jest podejmowanie ciągłych wyzwań. Chciałabym
    aby moja praca zawodowa była pełna wyzwań i związana z ciągłym
    dokształcaniem się. Do moich najsilniejszych stron należą umiejętność pracy
    z ludźmi, rozwiązywania problemów, kreatywność, zdolności komunikacyjne.
    Jestem osobą ambitną, odpowiedzialną, szybko się uczę.
    Sądzę, że wywiązując się z nałożonych na mnie obowiązków na czas i dbając o
    jakość powierzonych mi zadań mogę w istotny sposób przyczynić się do wzrostu
    efektywności działalności pracodawcy.
    CV + LM + FOTO zainteresowanym prześle w odpowiedzi na kontakt mailem.
    Mam nadzieje, ze szczegóły o sobie będę mogła przedstawić w bezpośredniej
    rozmowie licząc na spotkanie w związku z moim ogłoszeniem.

    WYKSZTAŁCENIE

    Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Mysłowicach
    2000 - 2003 zaocznie licencjat
    Kierunek: "Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną i pomocą
    psychologiczną"

    Liceum Zawodowe Nr 2 w Krakowie
    1996 - 2000
    Kierunek: pracownik administracyjno-biurowy

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

    16.01.2004-31.05.2004
    "Koliber" Sklep zoologiczny
    PLAZA KRAKÓW, al. Pokoju 44, Kraków
    Sprzedawca/kasjer

    1.02.2003 - 30.11.2003
    "Sztuczna Biżuteria" Sabina Krzemińska
    PLAZA KRAKÓW, al. Pokoju 44, Kraków
    Sprzedawca

    9.09.2000 - 18.06.2002
    F. H. "KrakChemia" S.A. / Supermarket, ul. Pilotów 6, Kraków
    Sprzedawca / Stoisko - Jeans, Konfekcja dziecięca, Zabawki

    DODATKOWE INFORMACJE

    Obsługa komputera: arkusz kalkulacyjny Exel, Edytor tekstowy Word,
    prezentacje PowerPoint; biegła znajomość zagadnień Internet, szybkie
    wyszukiwanie informacji; biegłe pisanie na maszynie i komputerze; obsługa
    nowoczesnych urządzeń biurowych oraz kasy fiskalnej

    Zaświadczenie o ukończeniu Szkolenia Podstawowego BHP pracowników na
    stanowiskach sprzedawców w okresie 14-17 maja 2003 w Katowicach

    Zaświadczenie o ukończeniu kursu Wychowawcy Kolonijnego organizowanego przez
    RU ZSP AP - Niepubliczna Placów Oświatowa w okresie 6-9 listopada 2003 w
    Krakowie

    Pracownicza Książeczka Zdrowia - aktualne badania zdolności do pracy,
    Legitymacja Ubezp.

    Hobby, zainteresowania: Literatura, moda, psychologia, turystyka