PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na caly etat i 1/8 etatu u jednego pracodawcy › Praca na caly etat i 1/8 etatu u jednego pracodawcy
  • Data: 2004-02-29 12:07:31
    Temat: Praca na caly etat i 1/8 etatu u jednego pracodawcy
    Od: "Marek Stachowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i prosze o pomoc w naswietleniu dylematow mych kilku gdyz nadchodzi
    okres rozwiazania umowy i pracodawca zmienil diametralnie podejscie do 1/8
    etatu (zapewne nie chce wyplacic nadgodzin bo pracuje w systemie 12/24 i w
    miesiacu zawsze sie wyrabialo troche nadgodzin)

    Otoz pracuje w dwoch firmach o tym samym zakresie obowiazkow majacych
    jednego wlasciciela , na pelny etat i na 1/8. W zwiazku z tym pytanie :
    - czy faktycznie musze przepracowac w firmie bedac zatrudnionym na niepelny
    etatu ta czastke czasu (1/8) ?
    - czy przysluguje mi urlop za ten ulamkowy etat?
    - czy w mysl nowego kodeksu pracy placa nie powinna byc w proporcjonalnej
    wysokosci do placy w firmie gdzie mam pelny etat ?

    PZDR
    Marazm