PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dorywcza - gdzie i czego szukac?

  • 1. Data: 2005-05-27 15:55:51
    Temat: Praca dorywcza - gdzie i czego szukac?
    Od: " jaspis" <j...@g...pl>

    Witam,
    właśnie sobie przegładam oferty pracy dorywczej...ale nic ciekawego nie ma.
    Głownie to naciąganie ludzi (wpierw zapłać - potem zarobisz), klikanie na
    banery itp. Szukam czegoś bardziej konkretnego i ciekawszego. Może znacie
    albo macie pomysł na prace dorywczą?

    Dzieki za odpisanie
    jaspis

  • 2. Data: 2005-05-27 17:15:21
    Temat: Re: Praca dorywcza - gdzie i czego szukac?
    Od: "candina" <c...@o...pl>

> [...]
    > banery itp. Szukam czegoś bardziej konkretnego i ciekawszego. Może znacie

    a ile czasu chciałbyś poświęcić na tą pracę?

  • 3. Data: 2005-05-29 16:46:27
    Od: MB <t...@w...pl>

    jaspis napisał(a):
    > Witam,
    > właśnie sobie przegładam oferty pracy dorywczej...ale nic ciekawego nie ma.
    Nic? :)

  • 4. Data: 2005-05-29 20:57:31
    Od: " jaspis" <j...@g...pl>

    hmm wszystko zalezy od tej pracy :) nie moge sie konkretnie okreslic.
    slowo 'dorywcza' mowi raczej samo za siebie - na pewno nie cale dnie :)

    Pozdrawiam,
    jaspis

  • 5. Data: 2005-05-29 20:59:21
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik " jaspis" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > hmm wszystko zalezy od tej pracy :) nie moge sie konkretnie okreslic.
    > slowo 'dorywcza' mowi raczej samo za siebie - na pewno nie cale dnie :)

    Zastanow sie, co takiego mozesz i umiec robic, zeby nie zajmowalo Ci to
    "calych dni", a jednoczesnie przynosilo komus zyski i bylo dla niego na tyle
    wartosciowe, zeby chcial za to placic. Bo nikt Ci nie da pracy dorywczej
    tylko dlatego, ze pragniesz miec prace dorywcza.

    I.

  • 6. Data: 2005-05-30 07:09:23

    Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > wartosciowe, zeby chcial za to placic. Bo nikt Ci nie da pracy dorywczej
    > tylko dlatego, ze pragniesz miec prace dorywcza.

    Jak dla mnie to troche dziwna odpowiedź. W swoim poście napisałam odnośnie
    waszych pomysłów na prace dorywcza :) Użytkownik cendina" prosił o podanie
    czasu jaki chce poświęcić na taka pracę. Podałam. Więc o co Ci chodzi?

    Pozdrawiam,
    jaspis