PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dodatkowa

  • 1. Data: 2002-09-18 16:31:44
    Temat: Praca dodatkowa
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Czesc!
    Pisze do Was droga Grupo po raz drugi! Moj problem tyczy sie pracy
    dodatkowej na weekand (piatek sobota i niedziela). Coz mozna robic poza
    rozwozeniem pizzy (BTW czy ktos zna jakies pizzerie we Wroclawiu ktore
    oferuja prace w charakterze dpstawcy pizzy), Praca w pocztexie???? Watpie
    szczegolnie w weekandy i dla ucznia IV klasy LO (Tak tak matura, a po
    maturce chcialoby sie gdzies wyjechac z kolega/kolezanka (niepotrzebne
    skreslic). No coz bycie goncem/poslancem odpada bo jest to praca w tygodniu
    a mnie interesuje tylko i wylacznie w weekand? Przesylki chyba tez nie
    zadzialaja w weekand? Hmmmmm moze ktos poleca jakies "FIRMY" ktore oferuja
    biednym studentom prace tylko w weekandy z wlasnym samochodem? Prosze
    napiszcie cos bo oszalaje z tego braku gotwki? Plizzzzzzz pomozcie Prosze.

    --
    El_Chueco
    White Rocket vel. Fiat Uno 60 S'94

  • 2. Data: 2002-09-20 13:55:00
    Temat: Re: Praca dodatkowa
    Od: "MB" <m...@i...pl>

    Użytkownik "El_Chueco" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biednym studentom prace tylko w weekandy z wlasnym samochodem? Prosze
    > napiszcie cos bo oszalaje z tego braku gotwki? Plizzzzzzz pomozcie Prosze.

    roznoszenie ulotek itp

  • 3. Data: 2002-09-20 23:31:04
    Od: "Maciej Wierciński" <m...@N...gazeta.pl>

    MB <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "El_Chueco" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tygodniu
    >
    > roznoszenie ulotek itp

    Witam!

    Napisz do mnie, bo mam dla Ciebie coś o wiele bardziej interesującego...

    Maciek