PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla firmy brytyjskiej, zdalnie › Praca dla firmy brytyjskiej, zdalnie
    From: "Maciek Dobrzanski" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca dla firmy brytyjskiej, zdalnie
    Date: Thu, 7 Jun 2007 10:59:04 +0200

    Witam,

    Zatrudniając się do pracy w Wielkiej Brytanii na umowę o pracę (contract of
    employment) muszę, z tego co zdołałem przeczytać, wpisać się do WRS oraz
    uzyskać NINO. Wszystko ok jeśli mieszkam sobie gdzieś na miejscu i te
    formalności jestem w stanie dopełnić w prosty sposób. Co natomiast zrobić
    jeśli miałbym być zatrudniony, ale bez konieczności przebywania w Wielkiej
    Brytanii, tj. w formie stałej pracy zdalnej? W informacjach dotyczących ww.
    spraw urzędowych jest zaznaczone, że niezbędny jest brytyjski adres
    zamieszkania, podczas gdy takowego napewno miał nie będę. Ktoś ma
    doświadczenia z taką formą pracy? Czy są ewentualnie jakieś inne możliwości?
    Np. jak wyglądała by sprawa samozatrudnienia w PL i fakturowanie się z firmą
    w GB na podstawie umowy, czy to byłoby w ogóle opłacalne?

    Maciek