PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla ambitnej - WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-10-05 20:43:05
    Temat: Praca dla ambitnej - WARSZAWA
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    Witam,
    mam 23 lata. Studiuje zaocznie dziennikarstwo. Współpracuje z ogólnopolskim
    tygodnikiem i prywatna stacja telewizyjna.szukam jednak pracy stalej. mam
    doswiadczenie rowniez biurowe ( asystentka dyrektora generalnego i
    marketingu ). Jezyki obce: niemiecki, szwedzki, angieslki i rosyjski.
    komputer.
    nie wymagam wygorowanych zarobkow ale przede wszystkim nowych wyzwan,
    ciekawej pracy i kulturalnych wspolpracownikow.
    Zainteresowania: ksiazki, sztuka, kultura, podroze.

    Prace jestem gotowa podjac od zaraz.
    cv na zyczenie
    609-532-004
    m...@l...com.pl