PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla Marketingowca/Handlowca

  • 1. Data: 2002-08-03 17:58:38
    Temat: Praca dla Marketingowca/Handlowca
    Od: "Wzal" <w...@w...pl>

    Podejmiemy wspolprace z osoba komunikatywna, znajaca sie na
    reklamie/marketingu.

    Nasza firma od roku zajmuje sie projektowaniem
    stron www, prezentacjami multimedialnymi,
    fimami reklamowymi, spotami radiowymi, projektowaniem
    i wykonywaniem sieci LAN z przylaczem do Internetu,
    sprzedaza oprogramowania komputerowego pisanego
    na specjalne zamowienia, pisaniem i sprzedaza aplikacji bazodanowych.

    Praca polega na:
    - Pan/Pani dostaje pelna oferte dla danej firmy/instytucji (dokumentacja,
    projekt graficzny itp.)
    - Udaje sie Pan/Pani z ta oferta do owej firmy i przedstawia ja.
    (nie jest to praca na zasadzie "pukania od drzwi do drzwi"!!!)

    Przekonanie jednego klienta w tygodniu gwarantuje bardzo przyzwoita pensje.
    Wynagrodzenie:
    - prowizyjne
    - stale + prowizja

    Mile widziana znajomosc zagadnien internetowych, wyksztalcenie
    okolo-ekonomiczne.

    kontakt: w...@w...pl

  • 2. Data: 2002-08-03 18:00:32
    Temat: Re: Praca dla Marketingowca/Handlowca