PracaGrupypl.praca.szukanaPodejme zlecenie. Grafika 2D, 3D, Animacja, Modele Low i Hi poly

  • 1. Data: 2002-08-03 10:16:55
    Temat: Podejme zlecenie. Grafika 2D, 3D, Animacja, Modele Low i Hi poly
    Od: "Ekstazion" <k...@p...onet.pl>

    Student Informatyki, kier. systemy mulitimedialne, studia zaoczne. 2 letnie
    doswiadczenie w pracy developerskiej. Interesuja mnie umowy zlecenie badz o
    dzielo, praca online. Cóż moge zrobic?

    - modele low poly (hi poly rowniez)
    - tekstury (organiczne, nieorganiczne, sci-fi, terenu)
    - Visualizacje terenu (modelowanie i oteksturowanie)
    - animacje (produkcje na skale Szreka, narazie odpada...)
    - flash (jak na razie w trakcie nauki, ale szybko sie ucze)
    - loga, plakaty, historyjki komiksowe...
    - montaze
    - grafika i animacje dla stron WWW
    - wiecej grzechow nie pamietam... ;)

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    e...@i...pl

    Część moich prac, niestety nie moglem umiescic swoich prac wykonywanych
    zawodowo, gdyz naleza do firmy dla ktorej pracuje... mozna ogladnac na:

    http://www.grafika.com/?page=user&nick=Ekstazjon
    http://deep.sitenest.net/gallery/

    oraz na mojej (obecnie w przebudowie) stronce domowej...
    www.kokon.republika.pl