PracaGrupypl.praca.szukana › Pozycjonowanie serwisów i stron WWW. Gwarancja

  • 1. Data: 2004-12-27 14:38:08
    Temat: Pozycjonowanie serwisów i stron WWW. Gwarancja
    Od: "k...@o...pl" <k...@p...onet.pl>

    Przedewszystkim w google.pl, ale inne wyszukiwarki i katalogi również
    obsługuję. Oprócz zwykłego zgłaszania strony, modyfikuję dodatkowo kod źródłowy
    tak by wyszukiwarki lepiej pozycjonowały. Przykłady:
    [proszę wpisać w google.pl następujące frazy: "smycze reklamowe"
    asystent.com.pl na (17) miejscu, "salon peugeot" peugeot info.net.pl
    (14), "salon kwiatowy" info.net.pl (1), "centrum budownictwa" info.net.pl
    (6), "piwo lublin" info.net.pl (10)].
    Daję gwarancję dla pierwszej 20-tki przy słowach kluczowych składających się
    fraz min 2-wu słownych. Cena za pozycjonowanie to 99,- zł, miesięcznie jeśli
    usługa ma trwać nie przerwanie co miesiąc. Jeśli mam modyfikować kod źródłowy
    strony dodatkowa opłata jednorazowa w wys. 150,- zł. Oczywiście negocjacje cen
    są możliwe. Kontakt tel. 0-509 373 411, 0-697 552 882.

    Faktury VAT

    Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

  • 2. Data: 2004-12-27 15:47:21
    Od: "Marcin - hotele.pl" <marcin[WYTNIJ_TO]@hotele.pl>

> [...]
    > (6), "piwo lublin" info.net.pl (10)].
    > Daję gwarancję dla pierwszej 20-tki przy słowach kluczowych składających

    Wg. mnie porazka.

  • 3. Data: 2004-12-31 09:19:27
    Od: k...@p...onet.pl

    > Wg. mnie porazka.