PracaGrupypl.praca.szukana › Marketing - najchętniej we Wroclawiu

  • 1. Data: 2004-12-27 14:46:50
    Temat: Marketing - najchętniej we Wroclawiu
    Od: "rok1978" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam;

    Mam 26 lat i większość swojej dotychczasowej pracy zawodowej spędziłem w
    mediach. Ponad 2 lata pracowałem jako etatowy dziennikarz sportowy w jednej z
    lokalnych gazet w kujawsko- pomorskim, a ostatnie półtora roku w gazecie
    bezpłatnych ogłoszeń, gdzie byłem odpowiedzialny za sprzedaż egzemplarzową.
    Samodzielnie prowadziłem marketing, a moje działania miały charakter
    wspierający sprzedaż powierzchni reklamowej przez handlowców oraz działania
    czysto marketingowe.
    Jeśli chodzi o wykształcenie to skończyłem licencjat w liczącej się prywatnej
    uczelni w Poznaniu. Tam także w ubiegłym roku skończyłem studia uzupełniające
    magisterskie na Akademii Ekonomicznej. W trakcie studiów pracowałem jako
    konsultant w jednej z firm doradztwa personalnego oraz jako sprzedawca
    stałego dostępu do Internetu ;-). Na swoim koncie mam także udział w
    seminarium poświęconym PR oraz organizację turnieju koszykówki. Odbyłem
    praktykę w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Miasta (Wydział Kultury Fizycznej i
    Turystyki). Mam za sobą także kurs poświęcony prowadzeniu działalności
    gospodarczej.
    Z jeżyków znam nieźle angielski (na poziomie FCE i BEC Vantage), nieobcy mi
    także niemiecki. Wiem o co chodzi w komputerach, a pakiet Office i Corel nie
    stanowią dla mnie problemu. Posiadam prawo jazdy kat. B. Aktualnie nie mam
    auta, ale noszę się z zamiarem jego kupna. Interesuję się sportem, gospodarką
    i Internetem.
    Szukam pracy we Wrocławiu. Najchętniej w mediach, marketingu lub reklamie.
    Ewentualne pytania lub propozycje proszę słać na r...@i...pl