PracaGrupypl.praca.szukana › [Poznan] Analityk/Projektant/Bazy Danych

  • 1. Data: 2003-06-26 10:31:01
    Temat: [Poznan] Analityk/Projektant/Bazy Danych
    Od: 3...@g...pl (3...@g...pl)

    Witam,
    Jestem osoba z niemalze 10-cio letnim doswiadczeniem w tworzeniu
    systemów informatycznych zwiazanych z relacyjnymi bazami danych,
    zarówno od strony analizy biznesowej, przygotowania projektu,
    koordynowania prac programistycznych i wdrozeniowych, jak i od strony
    zarzadzania zespolem programistów oraz wlasnorecznym tworzeniem
    modulów oprogramowania.
    Mam w swoim dorobku kilkanalscie zakonczonych sukcesem projektów,
    poczynajac od malych, samodzielnych programów, poprzez moduly
    wiekszych aplikacji na duzych, zintegorowanych systemach
    informatycznych skonczywszy.
    Moje cech osobowe, takie jak sumiennosc, odpowiedzialnosc, wysokie
    zdolnosci analityczne, dobra organizacja pracy, daznosc to poszerzania
    i doskonalenia posiadanej wiedzy czy latwosc nawiazywania kontaktów,
    pozwalaja mi na szybka aklimatyzacje w nowych projektach i prowadzenie
    ich w sposób rzetelny i wysoce profesjonalny.
    Wladam jezykiem angielskim w stopniu pozwalajacym na swobodne
    mówienie, czytanie tekstów (w tym tekstów technicznych) oraz
    konwersacje. Posiadam równiez szeroka wiedze z zakresu systemów
    bankowych.
    Poszukuje obecnie mozliwosci rozwoju zawodowego jako
    analityk/projektant w dziedzinie baz danych lub hurtowni danych w
    Poznaniu lub okolicy.
    Chetnie przesle dokladniejsze informacje dotyczace historii mojego
    zatrudnienia wraz z wszelkimi posiadanymi przeze mnie certyfikatami
    oraz opisem prowadzonych obecnie lub uprzednio projektów
    informatycznych.
    Zainteresowane osoby i firmy prosze o kontakt na adres poczty
    elektronicznej:
    3...@g...pl

  • 2. Data: 2003-06-30 07:58:02
    Temat: Re: [Poznań] Analityk/Projektant/Bazy Danych
    Od: 3...@g...pl (3...@g...pl)

    3...@g...pl (3...@g...pl) wrote in message
    m>...
> [...]
    > informatycznych.
    > Zainteresowane osoby i firmy prosze o kontakt na adres poczty
    30.06.2003