PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz

  • 1. Data: 2003-06-26 10:15:02
    Temat: Szukam pracy Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz
    Od: v...@o...pl

    Szukam pracy Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz

    Szukam pracy bardzo pilnie i dlatego nie bawię się w podchody, zamieszczam
    mmój życiorys jeżeli ktoś po zapoznaniu się z nim jest zainteresowany
    zatrudnieniem mnie to proszę o kontakt. Zarówno Pracodawcy jak i poszukojący
    pracy nie mają czasu na czytanie milionów niekonkretnych ogłoszen dlatego moje
    postanowiłam jak najbardziej skonkretyzować.

    CURRICULUM VITAE
    Dane osobowe:

    Nazwisko i imię: Anna Bagniewska;
    Rok urodzenia:1978 r.;
    E-mail:v...@o...pl

    Wykształcenie:

    II stopień:

    2002 Zaoczne studia magisterskie uzupełniające-Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    w Toruniu;
    Wydział: Nauk Ekonomicznych i Zarządzania;
    Kierunek: Zarządzanie i Marketing;
    Specjalność: Zarządzanie finansami i rachunkowość; ukończone z oceną bardzo
    dobrą;

    I stopień:

    2000 Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu;
    Wydział: Finanse i Bankowość;
    Kierunek: Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw; ukończone z oceną bardzo
    dobrą;

    1998 Studium Finansów w Toruniu
    Kierunek: Księgowość; stypendium naukowe;

    1994-1998 III Liceum Ogólnokształcące w Grudziądzu (profil ogólny); ukończone
    z średnią ocena maturalną 4,5.

    Doświadczenie:
    1998 - 4 tygodnie praktyki w Apator S.A. w Toruniu;
    1999 -11 tygodni praktyki w Saldo- biurze rachunkowym w Toruniu;
    2001 - 8,5 msc. Inspektor kontroli wewnętrznej do spraw windykacji w firmie
    produkcyjnej Tagmet; w Lubiczu
    2002 - 4 msc. Księgowa w biurze rachunkowym Saldo w Toruniu,

    Dodatkowe umiejętności:
    Uończony kurs windykacji należności.

    Z poważaniem