PracaGrupypl.praca.dyskusjePotrzebuje waszej rady › Potrzebuje waszej rady
    From: "Tomasz Kuprowski" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Potrzebuje waszej rady
    Date: Mon, 8 Apr 2002 10:52:54 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@adax.krosno.pl

    Witam wszystkich !

    Moja sytuacja jest następująca. Pracuje od dwóch lat jako informatyk w
    takiej jednej firmie. Niedawno mój szef zrobił ze mnie BHPowca tj. wysłał na
    szkolenie (za które zapłacił za mnie kupe kasy) i teraz mam uprawnienia by
    móc pełnić służbę BHP w naszym zakładzie pracy. Jednak skoro jestem już w
    papierach informatykiem, boss ma jakąś obsesję by wpisać mi tam w papierach
    jeszcze BHP (nie rozumiem tego trochę ale niech mu będzie). Kazał mi się
    zastanowić jak udokumentować moje nowe obowiązki. Mi zależy na tym aby
    zamiast podwyżki (dużej podwyżki) wpisać mi w papierach zamiast 'informatyk'
    "KIEROWNIK DZIAŁU SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH". Rozumiecie.

    Jakie rozwiązanie byłoby dla nas najkorzystniejsze ?

    1) otworzyć firmę i jako firma pełnić usługi BHP w moim zakładzie pracy i
    przy okazji w innych firmach (tylko czy zarobie cos na tym interesie)
    2) podpisać jakiś głupi kontrakt na prowadzenie takich usług (tylko czy
    wtedy nie musze i tak otworzyć firmy ?)
    3) dopisać w papierach BHP-owiec

    Każde z rozwiązań obejmowałoby zmiane stanowiska z informatyka na
    kierownika....

    Jak sądzicie ?? Potrzebuje waszej rady.

    Pozdrawiam

    TK