PracaGrupypl.praca.oferowana › Poszukuję programisty - współpraca

  • 1. Data: 2010-01-25 13:59:16
    Temat: Poszukuję programisty - współpraca
    Od: Tyski <s...@t...pl>

    Witam,

    Poszukuję osoby, która razem ze mną zrealizowałaby innowacyjny pomysł.
    Chodzi o stworzenie aplikacji, której w sieci jeszcze nie ma. Coś na
    wzór komunikatorów, ale nie zupełnie. Ja oferuję wiedzę reklamową,
    marketingową, POMYSŁ i 'znajomości' tam gdzie potrzeba. Gdybym znał
    sie na programowaniu - zrobiłbym to sam. Ponieważ się nie znam i nie
    mam wkładu na zatrudnienie programisty - proponuję współpracę 50/50.

    Więcej inf, dla wybranych osób po przesłaniu kilku zdań o sobie.
    Później spotkam się z tymi, którzy wydadzą się najbardziej dopowiedni
    - najlepiej studenci, którzy siedzą w środowisku programistów, ale
    niekoniecznie.

    Pozdrawiam
    SW