PracaGrupypl.praca.szukana.Poszukuję pracy w księgowości lub administracji

  • 1. Data: 2003-01-06 21:04:29
    Temat: .Poszukuję pracy w księgowości lub administracji
    Od: a...@p...onet.pl

    Jestem abolwentem Liceum Ekonomicznego i Uniwersytetu Warszawskiego,a aktualnie
    zajmuję się prowadzeniem spraw administracyjno-biurowych w małej firmie
    szkoleniowej, ukończyłem też kurs podstaw księgowości uprawniający do samodzielnego
    prowadzenia księgowości. Jestem osobą systematyczną, dokładną i punktualną, Posiadam
    średnią znajomość języka angielskiego oraz programów komputerowych: Word, Works,
    Excel, Power Point, Internet Explorer oraz programu finansowo-księgowego Raks.

    ul. Herbsta 1 m. 97, 02-784 Warszawa
    (022) 641 54 33, 0-503 155 279
    a...@p...onet.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml