PracaGrupypl.praca.szukanaStudent zaoczny I roku filologii angielskiej poszukuje pracy w Warszawie w celu rozwoju umiejętności językowych

  • 1. Data: 2003-01-06 20:23:34
    Temat: Student zaoczny I roku filologii angielskiej poszukuje pracy w Warszawie w celu rozwoju umiejętności językowych
    Od: "sebek" <s...@w...pl>

    Witam!
    Tak jak wspomniałem w temacie studiuję w stolicy i szukam pracy. Interesuje
    mnie praca, która pomoże rozwinąć zdolności do płynnej komunikacji w języku
    angielskim ze szczególną uwagą na speaking (mówienie). Na początku mogę
    podjąć się słabo płatnej, lecz z możliwością podwyższania kwalifikacji.
    Pochodzę z okolic prawobrzeżnej W-wy (Marki, Ząbki, Radzymin), ale chciałbym
    zamieszkać w stolicy. Ewentualne oferty prosiłbym na e-mail:
    m...@w...pl
    Grupowiczów pozdrawia
    Marcin