PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy stałej jako GrafikKomputerowyPoszukuję pracy stałej jako GrafikKomputerowy
  • Data: 2004-11-05 14:05:57
    Temat: Poszukuję pracy stałej jako GrafikKomputerowy
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grafikiem jestem z zamiłowania, 4 lata temu ukonczyłam kurs html i javascript.
    Przez 2 lata pracowałam jako grfik-webmaster w jednej z w-skich firm.
    Potrafię pracować przy użyciu różnych programów, co świadczy o mojej
    wszechstronności. Nie lubię działać szablonowo, staram się wykorzystywać nowe
    trendy, bez powielania gotowych wzorców. Mam świadomość faktu, iż praca grafika
    czy webmastera wymaga niezwykłej kreatywności i niekonwencjonalnego podejścia
    do świata. Połączenie pomysłowości z precyzją wykonania i rzeczowością stanowi
    warunek powodzenia moich prac.
    Myślę, że standardy mojej pracy są na dobrym poziomie i zapewniają zadowolenie
    klienta.

    Część moich prac można zobaczyć na stronie www.kasia-nowak.prv.pl .
    Poszukuję pracy stałej, od zaraz.

    Mam nadzieję, że moja oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem.