PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy stałej jako GrafikKomputerowy

  • 1. Data: 2004-11-05 14:05:57
    Temat: Poszukuję pracy stałej jako GrafikKomputerowy
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Grafikiem jestem z zamiłowania, 4 lata temu ukonczyłam kurs html i javascript.
    Przez 2 lata pracowałam jako grfik-webmaster w jednej z w-skich firm.
    Potrafię pracować przy użyciu różnych programów, co świadczy o mojej
    wszechstronności. Nie lubię działać szablonowo, staram się wykorzystywać nowe
    trendy, bez powielania gotowych wzorców. Mam świadomość faktu, iż praca grafika
    czy webmastera wymaga niezwykłej kreatywności i niekonwencjonalnego podejścia
    do świata. Połączenie pomysłowości z precyzją wykonania i rzeczowością stanowi
    warunek powodzenia moich prac.
    Myślę, że standardy mojej pracy są na dobrym poziomie i zapewniają zadowolenie
    klienta.

    Część moich prac można zobaczyć na stronie www.kasia-nowak.prv.pl .
    Poszukuję pracy stałej, od zaraz.

    Mam nadzieję, że moja oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem.

  • 2. Data: 2004-11-05 17:03:37
    Od: "Misme" <k...@p...onet.pl>

    [....]
> [...]
    > warunek powodzenia moich prac.
    > Myślę, że standardy mojej pracy są na dobrym poziomie i zapewniają

    Tylko czemu portfolio się nie ładuje? To co zobaczyłem zanim stanęło na 70%
    raczej nie zachęca....

    PK
    http://design.misme.pl

  • 3. Data: 2004-11-05 19:32:51
    Od: "net-KaN" <n...@w...pl>

    Przykro mi, u mnie ładuje się szybko
    Może wystarczy odświerzyć stronę...wydaje mi się, że jest to sprawka
    przekierowania domeny :)
    Proszę spróbować bezpośrednio http://www.netkan.neostrada.pl/portfolio/