PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy - KRAKÓW lub POZNAŃ

  • 1. Data: 2003-06-02 09:10:32
    Temat: Poszukuję pracy - KRAKÓW lub POZNAŃ
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@N...poczta.onet.pl>

    Szukam pracy stałej, ale także prac dorywczych. Jestem w pełni
    dyspozycyjny, z możliwością zmiany miejsca zamieszkania.
    Interesuje mnie głównie praca biurowa, w sklepie przy organizacji, nie
    interesuje mnie akwizycja i pochodne.
    Moje umiejętności:
    - biegła obsługa komputera w zakresie systemu Windows oraz pakietu
    MS-Office (ze szczególnym naciskiem na Word, Excel oraz PowerPoint)
    - bardzo dobra znajomość Internetu i e-rzeczywistości
    - dobra obsługa komputera w zakresie systemu UNIX i Linux
    - umiejętność tworzenia stron WWW w DHTML, JavaScript, PHP
    - dobra znajomość programów do obróbki dźwięku (Cool Edit, ProTools)
    oraz obrazu (Photoshop, Premiere)
    - dobra znajomość urządzeń typu stół SoundCraft oraz DigiCard
    - maszynopisanie
    - znajomość języków obcych: angielski (dobra), francuski (podstawowa)

    Pełne CV na www.lemi.prv.pl
    Więcej informacji - telefonicznie lub mailowo.

    Łukasz Prokulski
    --
    www.lemi.prv.pl
    lprokulski(at)poczta.onet.pl