PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy

  • 1. Data: 2005-02-13 22:39:29
    Temat: Poszukuję pracy
    Od: "kuba" <k...@f...net>

    Poszukuję pracy na terenie województwa lubuskiego. Ewentualnie
    dolnośląskiego lub wielkopolskiego. Posiadam wykształcenie średnie - technik
    elektronik. Obecnie studiuję elektronikę i telekomunikację. Praca nie musi
    być w branży elektronicznej. Posiadam 2letni staż pracy.
    -Byłem ustawiaczem maszyn w zakładzie "Relpol" i z powodzeniem wykonywałem
    swoje obowiązki.
    -Jeśli to konieczne jestem w stanie nauczyć się języka C, który to obecnie
    staram się nauczyć na studiach.
    -Praca na komputeże nie sprawia mi kłopotu.
    -Znam środowisko Windows oraz w mniejszym stopniu linux (mandrake).
    -Umiem poruszać się w office i internecie.
    -Posiadam prawo jazdy kategorii B
    -uregulowana służba wojskowa

  • 2. Data: 2005-02-13 22:41:23
    Temat: Re: Poszukuję pracy

[...]